Collistar Mankozmetika szett V. uraknak

Collistar Man kozmetika szett V. uraknak
Collistar Man kozmetika szett V. uraknak
12200Ft

Spóroljon 13%
kozmetika szett V. uraknak
10610Ft

Kód: COL0148 | Több mint 5 db a raktáron

nappali védőkrém 50 ml + borotválkozás utáni balzsam 15 ml

1
Ajándék az Ön számára
Az Öné egy 15 ml-es hidratáló arckrém ajándékként, ha Collistar kozmetikumokat vásárol legalább 7 800 Ft értékben.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
már holnap kedd 2020. 01. 28.
Személyes átvétel
már holnap kedd 2020. 01. 28.
  • termékleírás
  • a márkáról
  • Értékelés

Collistar Man termékleírás
Tulajdonságok

Minden egy csomagban

Tulajdonságok:

  • speciálisan a férfi arcbőr szükségleteire kifejlesztett készítmények
  • megakadályozza az arcbőr irritációját és viszketését
  • az arcbőr intenzív hidratálására
  • a ráncok csökkentésére

Használata:
A kozmetikai szett minden egyes termékét az adott termék útmutatója szerint használja.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Hatás
Nyugtatás, Hidratálás
Ajándék szett típusa
takarékos kiszerelés

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Man