Collistar Mankozmetika szett III. uraknak

Collistar Man kozmetika szett III. uraknak
Collistar Man kozmetika szett III. uraknak
12600Ft

Spóroljon 13%
kozmetika szett III. uraknak
10960Ft

Kód: COL0324 | Raktáron

borotválkozás utáni arcvíz 100 ml + nappali revitalizáló krém a ráncok ellen 30 ml

1
Express One (Transoflex)
kedd 2019. 12. 17.
Személyes átvétel
kedd 2019. 12. 17.
  • termékleírás
  • a márkáról
  • Értékelés

Collistar Man termékleírás
Tulajdonságok

Szerezzen örömöt a nagyszerű CollistarMan kozmetikai készlettel

Tulajdonságok:

  • érzékeny és irritált arcbőr megnyugtatására megfelelő
  • az arcbőr intenzív hidratálására
  • ajándékcsomagolás

Használata:
A kozmetikai szett minden egyes termékét az adott termék útmutatója szerint használja.

Tulajdonságok

Ajándék szett típusa
takarékos kiszerelés
Hatás
revitalizáció, Nyugtatás, Anti-age, Hidratálás
Arcbőrtípus
érzékeny

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Man