Collistar Sensitive Skins After-Shave kozmetika szett I. uraknak

Collistar Sensitive Skins After-Shave kozmetika szett I. uraknak
Collistar Sensitive Skins After-Shave kozmetika szett I. uraknak
Ingyenes kiszállítás
Spóroljon
13 972Ft

Spóroljon 19%
kozmetika szett I. uraknak
11 180Ft

5 590,00Ft / 1 db, áfával
Kód: COL0319 | Raktáron

A termék csomagolása eltérhet a képen látható csomagolástól.

1
Ajándék az Ön számára
Vásároljon Collistar termékeket legalább 11 000 Ft értékben, és megajándékozzuk egy 15 ml-es hidratáló arcgéllel.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
hétfő 2021. 08. 09.
Személyes átvétel
szombat 2021. 08. 07.

Leírás Collistar Sensitive Skins After-Shave
Tulajdonságok

Szerezzen örömet a nagyszerű Collistar Sensitive Skins After-Shave kozmetikai készlettel, aminek köszönhetően a borotválkozás és az azt követő ápolás minden modern férfi számára kellemes élménnyé válik.

A szett tartalma:

  • borotválkozás utáni emulzió 100 ml
  • tusfürdő gél 30 ml

Tulajdonságok:

  • mindennapi használatra való kozmetikai termék-összeállítás
  • érzékeny és irritált arcbőr megnyugtatására megfelelő
  • az arcbőr kezelésére és regenerálására
  • az arcbőr intenzív hidratálására
  • ajándéknak kiváló
  • minden férfi örül neki

Használata:
A kozmetikai szett minden egyes termékét az adott termék útmutatója szerint használja.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
érzékeny
Hatás
Hidratálás, Nyugtatás
Ajándék szett típusa
ajándékszett

Collistar Sensitive Skins After-Shave vonatkozásában írtuk
Cikkek

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Sensitive Skins After-Shave