Collistar Special Anti-Age

tisztító tej érett bőrre

Collistar Special Anti-Age tisztító tej érett bőrre
Collistar Special Anti-Age tisztító tej érett bőrre
Collistar Special Anti-Age tisztító tej érett bőrre
12 200Ft
Kedvezmény 44%
400 ml
6 890Ft

Kód: COL0023 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már holnap 2018. 10. 19., péntek
Személyes átvétel
már holnap 2018. 10. 19., péntek
Collistar Special Anti-Age
400 ml | 6 890Ft

Collistar Special Anti-Age kozmetika leírása

A kiváló Collistar Special Anti-Age készítmény képes tökéletesen megerősíteni és sugárzóvá tenni az érett arcbőrt, és biztosítja számára a minőségi ápolást.

Tulajdonságok:

  • visszaadja az arcbőr selymességét és lágyságát
  • erősíti az arckontúrt
  • ragyogóvá teszi a hervadt arcbőrt
  • mélyrehatóan táplálja a hajat

Használata:
Vigye fel a megtisztított arcbőrére és gyengéden masszírozza be. Öblítse le. Használja minden reggel és/vagy este.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Bőrprobléma alapján
hidratálás, ráncok és vonalak
Konzisztencia
tej
Kor
ráncok

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.