Collistar Special Anti-Age

nappali liftinges kisimító krém érett bőrre

Collistar Special Anti-Age nappali liftinges kisimító krém érett bőrre
Collistar Special Anti-Age nappali liftinges kisimító krém érett bőrre
Collistar Special Anti-Age nappali liftinges kisimító krém érett bőrre
20 700Ft
Kedvezmény 47%
Speciális akciós termékek elrejtése
Kód: COL0057 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 25., csütörtök
Személyes átvétel
2018. 10. 25., csütörtök
Collistar Special Anti-Age
50 ml | 11 000Ft

Collistar Special Anti-Age kozmetika leírása

A minőségi Collistar Special Anti-Age feszesítő kezelés fiatalos megjelenésűvé teszi az arcbőrét.

Tulajdonságok:

  • lifting hatású
  • regenerál és vitalizál
  • üde és élettel teli megjelenést biztosít az arcbőrnek
  • segít eltávolítani a ráncokat

Használata:
Vigye fel vékony rétegben az arcbőrére. Használja minden reggel és/vagy este. Hagyja felszívódni.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Bőrprobléma alapján
feszesítés és lifting, hidratálás, ráncok és vonalak
Konzisztencia
krém
Kor
ráncok

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.