Collistar Special Anti-Agebiorevitalizáló krém kollagénnel

1×
Collistar Special Anti-Age biorevitalizáló krém kollagénnel
Collistar Special Anti-Age biorevitalizáló krém kollagénnel
Ingyenes kiszállítás
20 400Ft

Spóroljon 46%
50 ml
11 020Ft

Kód: COL0260 | Raktáron
1

Kosárba téve

Collistar Special Anti-Age biorevitalizáló krém kollagénnel
| 1 db | 11 020Ft
Express One (Transoflex)
kedd 2019. 09. 24.
Személyes átvétel
kedd 2019. 09. 24.

Collistar Special Anti-Age termékleírás

A minőségi Collistar Special Anti-Age arckrém minden nap pontosan megadja arcának a megérdemelt ápolást.

Tulajdonságok:

  • visszaadja az arcbőr szilárdságát és megőrzi feszességét
  • regenerál és vitalizál
  • bőrgyógyászatilag tesztelt

Használata:
Vigye fel az arcra, nyakra és a dekoltázsra is.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Hatás
Anti-age, revitalizáció, Táplálás
Ingredienti attivi
hialuronsav
Konzisztencia
krém
Kor
minden korosztálynak
Mikor használatos
nappal, Nappali és éjjeli ápolás
Nap elleni védelem
SPF nélkül

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Special Anti-Age