Collistar Idro-Attiva 3in1 Micellar Milk micellás tej 3 az 1-ben

Collistar Idro-Attiva 3in1 Micellar Milk micellás tej 3 az 1-ben
Collistar Idro-Attiva 3in1 Micellar Milk micellás tej 3 az 1-ben
Spóroljon
8 479Ft

Spóroljon 37%
400 ml
5 290Ft

1 322,50Ft / 100 ml, áfával
BLACK
FRIDAY
Extra 20% kedvezmény a SUMMER kóddal kóddal
Másolja be a kódot a kosárnál
Nem érvényesíthető a kedvezményben vagy kiárusításban lévő termékekre.
BLACK
FRIDAY
Kód: COL01859 | Raktáron
1
Express One (Transoflex)
kedd 2021. 07. 27.
Személyes átvétel
kedd 2021. 07. 27.

Leírás Collistar Idro-Attiva 3in1 Micellar Milk
Tulajdonságok

A minőségi Collistar Idro-Attiva 3in1 Micellar Milk micellás víz pár perc alatt alaposan eltávolítja a sminket az arcáról, ugyanakkor megtisztítja az arcbőrét a mindennapi szennyeződésektől és az elhalt hámsejtektől is.

Tulajdonságok:

  • mélységében tisztítja a pórusokat
  • az ellenálló sminket is eltávolítja

Használata:
Vigyen fel megfelelő mennyiségű készítményt a kozmetikai vattakorongra, majd lágyan törölve távolítsa el a sminket és tisztítsa meg az arcbőrt. Használat előtt jól rázza fel.

Tulajdonságok

Konzisztencia
tej
Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Hatás
Tisztítás

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Idro-Attiva 3in1 Micellar Milk