Collistar Hair In The Sun

multiaktív szérum hajra

Collistar Hair In The Sun multiaktív szérum hajra
Collistar Hair In The Sun multiaktív szérum hajra
Collistar Hair In The Sun multiaktív szérum hajra
150 ml
5 990Ft

Kód: COL1020 | Több mint 20 db a raktáron
db
Ajándék az Ön számára
Szerezze be kedvenc márkáinak termékeit 15% kedvezménnyel. Használja a brandsalehu kódot.További információért kattintson ide. A kedvezmény nem vonatkozik az akcióban és leárazásban levő termékekre.
Express One (Transoflex)
2019. 03. 20., szerda
Személyes átvétel
2019. 03. 20., szerda
Collistar Hair In The Sun
150 ml | 5 990Ft

Collistar Hair In The Sun kozmetika leírása

A minőségi Collistar Hair In The Sun készítmény mélységében ápolja a napsugárzás hatásának kitett hajat

Tulajdonságok:

  • hidratálja és táplálja a hajat
  • megakadályozza a hajvégek szálkásodását
  • kiküszöböli a haj töredezését
  • bársonyosan selymessé teszi a hajat
  • helyreállítja a sós vagy klóros víz hatásának kitett hajat
  • visszaadja a haj egészséges megjelenését

Használata:
Vigye fel a törölközőszáraz hajára. Ne öblítse le. Formázza a haját a szokásos módon.

Tulajdonságok

Hajtípus
napsugárzásnak kitett haj
Hatás
Hidratálás, Napsugárzás elleni hajvédelem, Többcélú ápolás
Konzisztencia
szérum

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.