Collistar Cipria Polvere

púder

Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
Collistar Cipria Polvere púder
12 600Ft
Kedvezmény 45%
árnyalat 2 Beige Rosato 35 g
6 960Ft

Kód: COL0247 | Több mint 20 db a raktáron
db
Ajándék az Ön számára
Vásároljon bármilyen terméket az arc vagy sminkelés kategóriából legalább 9300 Ft értékben, és a kosárban valamennyi Saffee arctisztító termék közül választhat ajándékot.
Express One (Transoflex)
már holnap kedd 2019. 04. 23.
Személyes átvétel
szerda 2019. 04. 24.
Collistar Cipria Polvere
árnyalat 2 Beige Rosato 35 g | 6 960Ft

Collistar Cipria Polvere kozmetika leírása

A minőségi Collistar Cipria Polvere púder tökéletesen fixálja a sminket és bársonyos árnyalatot kölcsönöz az arcbőrének.

Tulajdonságok:

  • üde megjelenést kölcsönöz
  • nem szárít
  • elfedi a arcbőr hibáit és egységesíti az árnyalatait

Összetétel:

  • púderpamacs a csomagolás tartozéka

Használata:
Fixálja a sminkjét a szivacs vagy az ecset segítségével.

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.