CollistarDell’Amore Doccia Crema krémtusfürdő hölgyeknek



Váltóztassa különleges élménnyé mindennapi tusolását vagy fürdőjét, melyre egész nap örömmel fog várakozni. A páratlan Collistar Dell’Amore Doccia Crema tusoló készítmény kellemes illattal itatja át bőrét és megörvendezteti érzékeit.
Tulajdonságok:
- lemossa a bőrt és eltávolítja a szennyeződéseket
- helyreállítja a bőr komfortérzetét
- támogatja az azonos kollekcióhoz tartozó illat intenzitását
Összetétel
Konzisztencia | krém |
Teljes összetevőlista
AQUA, ETHYLHEXYL STEARATE, SODIUM TRIDECETH SULFATE, SODIUM LAUROAMPHOACETATE, SODIUM CHLORIDE, PARFUM, COCAMIDE MEA, GLYCERIN, MAGNOLIA GRANDIFLORA LEAF EXTRACT, ROSA HYBRID FLOWER EXTRACT, DENDROBIUM NOBILE EXTRACT, NACRE POWDER, ROSA MOSCHATA SEED OIL, HYDROLYZED SILK, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL SALICYLATE, CITRONELLOL, COUMARIN, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL
A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.