Collistar Benessere Della Felicitátestápoló emulzió hölgyeknek

Collistar Benessere Della Felicitá testápoló emulzió hölgyeknek
Collistar Benessere Della Felicitá testápoló emulzió hölgyeknek
250 ml
6530Ft

Kód: COL01880 | Több mint 5 db a raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Vásároljon legalább 15 000 Ft értékben és válasszon ajándékot a kosárban: zokni, pénztárca vagy egy trendi táska. Ne feledje, az ajánlat a készlet erejéig tart.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
kedd 2019. 12. 10.
Személyes átvétel
kedd 2019. 12. 10.
  • parfüm leírása
  • a márkáról
  • Értékelés

Collistar Benessere Della Felicitá parfüm leírása

A minőségi Collistar Benessere Della Felicitá parfümös testápoló emulzió nélkülözhetetlen kellékévé válik a mindennapi testápolásnak. Rendszeres használata segít megőrizni a bőr üdeségét, fiatalosságát és finomságát. Kiválóan egészíti ki az azonos kollekció illatát.

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Benessere Della Felicitá