Collistar Acqua Attiva

dezodor férfiaknak 100 ml

Collistar Acqua Attiva dezodor férfiaknak 100 ml
Collistar Acqua Attiva dezodor férfiaknak 100 ml
Collistar Acqua Attiva dezodor férfiaknak 100 ml
Collistar Acqua Attiva dezodor férfiaknak 100 ml
Collistar Acqua Attiva dezodor férfiaknak 100 ml
Collistar Acqua Attiva dezodor férfiaknak 100 ml
Collistar Acqua Attiva dezodor férfiaknak 100 ml
Collistar Acqua Attiva dezodor férfiaknak 100 ml
8 490Ft
Kedvezmény 48%
dezodor férfiaknak 100 ml
4 450Ft

Kód: COL0340 | Több mint 5 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már holnap 2018. 11. 20., kedd
Személyes átvétel
már holnap 2018. 11. 20., kedd
Collistar Acqua Attiva
dezodor férfiaknak 100 ml | 4 450Ft

Collistar Acqua Attiva parfüm leírása

A minőségi Collistar Acqua Attiva parfümös deo spray kiválóan egészíti ki az ugyanebbe a sorozatba tartozó illatokat. Hatékonyan küzd a kellemetlen izzadás ellen, ápolja és hosszú órákra kellemesen illatossá, valamint frissé teszi a hónalj bőrét.

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.