Collistar Acqua Attiva

sampon és tusfürdő gél 2 in 1

Collistar Acqua Attiva sampon és tusfürdő gél 2 in 1
Collistar Acqua Attiva sampon és tusfürdő gél 2 in 1
8 890Ft

Spóroljon 10%
250 ml
8 000Ft

Kód: COL0064 | Több mint 20 db a raktáron
db
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Amennyiben 13 000 Ft felett vásárol, a kosárban választhat egyet remek nyári ajándékaink közül.
Express One (Transoflex)
kedd 2019. 07. 23.
Személyes átvétel
hétfő 2019. 07. 22.
Collistar Acqua Attiva
250 ml | 8 000Ft

Collistar Acqua Attiva termékleírás

A praktikus Collistar Acqua Attiva 2 az 1-ben tusfürdő és sampon gyorsan és hatékonyan tisztítja a bőrfelületet és a hajat.

Tulajdonságok:

  • speciálisan a férfiak szükségleteihez kifejlesztett készítmény
  • ápolja a hajat és a bőrt
  • szükséges mértékű hidratálást és fényt ad a hajnak
  • lemossa a bőrt és eltávolítja a szennyeződéseket
  • a készítmény 2 az 1-ben változata utazáshoz kifejezetten praktikus

Használata:
Vigye fel a benedvesített hajra és testfelületre, gyengéden habosítsa fel, majd alaposan öblítse le. Mindennapi használatra alkalmas.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra
Hajtípus
minden hajtípus

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.