Fej Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan. | körte, bergamott, kumquat, grapefruit, levendula |
Szív Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető. | kardamon, koriander, gólyaorr |
Alap Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat. | haiti vetiver, velúr, ámbra, borostyán |
Az illat fajtája | aromás, fás |
Az összes lázadó és álmodozó ihlette, és a modern férfire szabták, aki a saját szabályai szerint él. A Coach for Men férfi Eau de Toilette az első osztályú bőrkiegészítőiről híres amerikai márka, a Coach szellemét szimbolizálja.
- aromás illat fás tónusokkal
- modern férfiaknak
- mindennapos viseletre alkalmas
Az illat összetétele:
Már az elején megérzi a lédús citrusokat az édes körtével kontrasztban. Az illat szívét a kardamon és a koriander melengető tónusai képezik, amely átvonul az illat alapján is a velúr, a ritka ámbra, az ámbrafa és a haiti vetiver jegyében.
Az illat története:
A Coach for Men illat 2017-ben mutatkozott be. Anne Flipo és Bruno Jovanovic állnak az illatkompozíció mögött. A kampány arca James Franco színész lett, aki a modern férfi képét testesíti meg. A lovaskocsis logó és a bőrbiléta díszítik az illat ikonikus üvegcséjét.