Clarins Men Shave, borotválkozás utáni balzsam az arcbőr megnyugtatására | notino.hu

Clarins Men Shave

borotválkozás utáni balzsam az arcbőr megnyugtatására

Clarins Men Shave borotválkozás utáni balzsam az arcbőr megnyugtatására
Clarins Men Shave borotválkozás utáni balzsam az arcbőr megnyugtatására
Clarins Men Shave borotválkozás utáni balzsam az arcbőr megnyugtatására
Clarins Men Shave borotválkozás utáni balzsam az arcbőr megnyugtatására
Clarins Men Shave borotválkozás utáni balzsam az arcbőr megnyugtatására
Clarins Men Shave borotválkozás utáni balzsam az arcbőr megnyugtatására
Clarins Men Shave borotválkozás utáni balzsam az arcbőr megnyugtatására
Clarins Men Shave borotválkozás utáni balzsam az arcbőr megnyugtatására
75 ml
10 510Ft

Kód: CLR0589 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 08. 22., szerda
Személyes átvétel
2018. 08. 21., kedd

Clarins Men Shave kozmetika leírása

A minőségi Clarins Men Shave borotválkozás utáni készítmény megnyugtatja és kellőképp regenerálja az arcát.

Tulajdonságok:

  • megnyugtatja az arcbőrt és csökkenti a kipirosodását
  • mélyrehatóan hidratálja az arcbőrt
  • felfrissíti a fáradt arcbőrt
  • erősíti az arcbőr védőgátját

Használata:
Vigye fel a frissen borotvált arcára és nyakára. Hagyja felszívódni.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Konzisztencia
balzsam
Kor
minden korosztálynak

Clarins a márkáról

Clarins - a szépség iránti szenvedély. A Clarins az arcápolás és a smink szinonimája. Ez a francia luxus-kozmetika márka 1954-ben jött világra, amikor Jacques Courtin-Clarins orvostanhallgató megnyitotta Párizsban az első szépségintézetet. Minden idők egyik legsikeresebb kozmetikai márkájának lenyűgöző története ekkor kezdődött.
Ma, a Clarins márka világszerte 150 országban rendelkezik képviselettel és több millió hűséges ügyféllel. Megtaláljuk köztük a divat és a show business világának legszebb és legfényesebb csillagait, mint például Eva Longoriát, Madonnát, Naomi Wattst, Reese Witherspoont, Lucy Liut, Cindy Crawfordot vagy Kate Mosst.
A Clarins márka filozófiája a környezet felelősségteljes megközelítésén alapul, és így a növényi termékösszetételt részesíti előnyben. A Clarins kozmetikai laboratóriumokban - orvosok, biológusok, kozmetológusok és más szakemberek közreműködésével - folyamatosan elemeznek és tesztelnek több ezer növényt a leghatékonyabb kivonatok legjobb koncentrációban történő kiaknázása céljából.
A Clarins széles sminkes arc- és testápoló termékválasztéka hatékony megoldásokat kínál minden egyedi esetre. Ezen megoldások a természet mélységeiből jönnek, vele összhangban állnak, és a felelősségteljes kutatás nagy hagyományán, a különleges know-how-n, valamint a nők és a szépség mély tiszteletben tartásán alapulnak.
A Clarins több mint márka, kötelezettség is az élet szebbé tételére, a természet tiszteletére és a biodiverzitás védelmére. A Clarins -nem utolsó sorban - egy kivételes család sikertörténete, amely generációról generációra adja tovább szépség iránti szenvedélyét és elkötelezettségét a szépség elérése mellett. Dacára a márka nagyságának, még mindig családi vállalkozásról van szó. A társaság 100% -át Christian és Olivier Courtin Clarins, az alapító fiai és családjaik birtokolják.
A Clarins növényi összetételen alapuló francia szépség. A természet és a tudomány kombinációja. 50 éves szépségintézményi gyakorlat. Véget nem érő innováció. Folyamatosan továbbfejlesztett, ikonikus termékek. Elkötelezettség az élet szebbé tételére.
„Maguknak és másoknak tetszeni - a nő számára ez jelenti a létezést.” (Jacques Courtin-Clarins)
„A Clarins számára a természet az inspiráció és az innováció kiapadhatatlan forrása.” (Dr. Olivier Courtin-Clarins)

Menu