Clarins Men Age Control

szemkörnyékápoló szérum a ráncok, duzzanatok és sötét karikák ellen

Clarins Men Age Control szemkörnyékápoló szérum a ráncok, duzzanatok és sötét karikák ellen
Clarins Men Age Control szemkörnyékápoló szérum a ráncok, duzzanatok és sötét karikák ellen
Clarins Men Age Control szemkörnyékápoló szérum a ráncok, duzzanatok és sötét karikák ellen
20 ml

Kód: CLR0113 | Ez a termék jelenleg nem elérhető

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Clarins Men Age Control
20 ml

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Clarins Men Age Control kozmetika leírása

A minőségi Clarins Men Age Control szemkörnyékápoló ápolja a szemkörnyéki bőrt és szükséges módon táplálja, hidratálja.

Tulajdonságok:

  • csökkenti a szem alatti táskákat és karikákat
  • mélyrehatóan hidratálja és táplálja a szemkörnyéket
  • küzd az arcbőr öregedésének látható jelei ellen
  • megfiatalítja a szemkörnyéket

Használata:
Vigye fel a készítményt a szemkörnyék tiszta bőrére és finoman paskolja be az ujjai végével a bőrbe.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Bőrprobléma alapján
az első ráncok és megelőzés, duzzanatok és sötét karikák
Kor
minden korosztálynak

Clarins a márkáról

Clarins - a szépség iránti szenvedély. A Clarins az arcápolás és a smink szinonimája. Ez a francia luxus-kozmetika márka 1954-ben jött világra, amikor Jacques Courtin-Clarins orvostanhallgató megnyitotta Párizsban az első szépségintézetet. Minden idők egyik legsikeresebb kozmetikai márkájának lenyűgöző története ekkor kezdődött.
Ma, a Clarins márka világszerte 150 országban rendelkezik képviselettel és több millió hűséges ügyféllel. Megtaláljuk köztük a divat és a show business világának legszebb és legfényesebb csillagait, mint például Eva Longoriát, Madonnát, Naomi Wattst, Reese Witherspoont, Lucy Liut, Cindy Crawfordot vagy Kate Mosst.
A Clarins márka filozófiája a környezet felelősségteljes megközelítésén alapul, és így a növényi termékösszetételt részesíti előnyben. A Clarins kozmetikai laboratóriumokban - orvosok, biológusok, kozmetológusok és más szakemberek közreműködésével - folyamatosan elemeznek és tesztelnek több ezer növényt a leghatékonyabb kivonatok legjobb koncentrációban történő kiaknázása céljából.
A Clarins széles sminkes arc- és testápoló termékválasztéka hatékony megoldásokat kínál minden egyedi esetre. Ezen megoldások a természet mélységeiből jönnek, vele összhangban állnak, és a felelősségteljes kutatás nagy hagyományán, a különleges know-how-n, valamint a nők és a szépség mély tiszteletben tartásán alapulnak.
A Clarins több mint márka, kötelezettség is az élet szebbé tételére, a természet tiszteletére és a biodiverzitás védelmére. A Clarins -nem utolsó sorban - egy kivételes család sikertörténete, amely generációról generációra adja tovább szépség iránti szenvedélyét és elkötelezettségét a szépség elérése mellett. Dacára a márka nagyságának, még mindig családi vállalkozásról van szó. A társaság 100% -át Christian és Olivier Courtin Clarins, az alapító fiai és családjaik birtokolják.
A Clarins növényi összetételen alapuló francia szépség. A természet és a tudomány kombinációja. 50 éves szépségintézményi gyakorlat. Véget nem érő innováció. Folyamatosan továbbfejlesztett, ikonikus termékek. Elkötelezettség az élet szebbé tételére.
„Maguknak és másoknak tetszeni - a nő számára ez jelenti a létezést.” (Jacques Courtin-Clarins)
„A Clarins számára a természet az inspiráció és az innováció kiapadhatatlan forrása.” (Dr. Olivier Courtin-Clarins)