Clarins Men Age Control

ránctalanító krém száraz bőrre

Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
Clarins Men Age Control ránctalanító krém száraz bőrre
21 000Ft
Kedvezmény 31%
50 ml
14 590Ft

Kód: CLR0593 | Több mint 20 db a raktáron
db
Csomagküldő – átvevőhely
már holnap 2018. 12. 20., csütörtök
Személyes átvétel
már holnap 2018. 12. 20., csütörtök
Clarins Men Age Control
50 ml | 14 590Ft

Clarins Men Age Control kozmetika leírása

A praktikus Clarins Men Age Control készítmény utazáskor segít megőriznie a ráncmentes és szép arcbőrét.

Tulajdonságok:

  • speciálisan a férfi arcbőr szükségleteire kifejlesztett készítmény
  • mérsékli a ráncokat és megelőzi azok kialakulását
  • visszaadja a bőr fiatalos megjelenését
  • visszaadja az arcbőr szilárdságát és megőrzi feszességét
  • regenerál és vitalizál

Használata:
Vigye fel a megtisztított arcbőrre és körkörös mozdulatokkal masszírozza be. Használja minden reggel és/vagy este.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Bőrprobléma alapján
a bőr védelmére, feszesítés és lifting, hidratálás, ráncok és vonalak, táplálás és dehidratáció, vörösödés és irritáció
Konzisztencia
krém
Kor
érett bőr, ráncok

Clarins a márkáról

Clarins - a szépség iránti szenvedély. A Clarins az arcápolás és a smink szinonimája. Ez a francia luxus-kozmetika márka 1954-ben jött világra, amikor Jacques Courtin-Clarins orvostanhallgató megnyitotta Párizsban az első szépségintézetet. Minden idők egyik legsikeresebb kozmetikai márkájának lenyűgöző története ekkor kezdődött.
Ma, a Clarins márka világszerte 150 országban rendelkezik képviselettel és több millió hűséges ügyféllel. Megtaláljuk köztük a divat és a show business világának legszebb és legfényesebb csillagait, mint például Eva Longoriát, Madonnát, Naomi Wattst, Reese Witherspoont, Lucy Liut, Cindy Crawfordot vagy Kate Mosst.
A Clarins márka filozófiája a környezet felelősségteljes megközelítésén alapul, és így a növényi termékösszetételt részesíti előnyben. A Clarins kozmetikai laboratóriumokban - orvosok, biológusok, kozmetológusok és más szakemberek közreműködésével - folyamatosan elemeznek és tesztelnek több ezer növényt a leghatékonyabb kivonatok legjobb koncentrációban történő kiaknázása céljából.
A Clarins széles sminkes arc- és testápoló termékválasztéka hatékony megoldásokat kínál minden egyedi esetre. Ezen megoldások a természet mélységeiből jönnek, vele összhangban állnak, és a felelősségteljes kutatás nagy hagyományán, a különleges know-how-n, valamint a nők és a szépség mély tiszteletben tartásán alapulnak.
A Clarins több mint márka, kötelezettség is az élet szebbé tételére, a természet tiszteletére és a biodiverzitás védelmére. A Clarins -nem utolsó sorban - egy kivételes család sikertörténete, amely generációról generációra adja tovább szépség iránti szenvedélyét és elkötelezettségét a szépség elérése mellett. Dacára a márka nagyságának, még mindig családi vállalkozásról van szó. A társaság 100% -át Christian és Olivier Courtin Clarins, az alapító fiai és családjaik birtokolják.
A Clarins növényi összetételen alapuló francia szépség. A természet és a tudomány kombinációja. 50 éves szépségintézményi gyakorlat. Véget nem érő innováció. Folyamatosan továbbfejlesztett, ikonikus termékek. Elkötelezettség az élet szebbé tételére.
„Maguknak és másoknak tetszeni - a nő számára ez jelenti a létezést.” (Jacques Courtin-Clarins)
„A Clarins számára a természet az inspiráció és az innováció kiapadhatatlan forrása.” (Dr. Olivier Courtin-Clarins)