Ki az a Hugo és miért Boss?

A Hugo Boss által az első világháború után alapított egyenruhagyár a szó szoros értelmében csak 1945 után kezdett divatmárkává formálódni. Mégpedig Hugo Boss unokaöccse, Eugene Holy vezetése alatt. A márka ebben az időben indította be a minőségi öltönyök készítését. A minőségi férfiruházat varrásának tudománya generációról generációra tökélesedett, ám a márka csak 1977-ben szerzett nemzetközi védjegyet és vált világvezető divatmárkává. A Hugo Boss székhelye továbbra is a Stuttgart melletti Metzingenben található; Boss Green sorozatával élsportolókkal, így például teniszezőkkel, golfozókkal, sőt Forma 1 versenyzőkkel való együttműködésre törekszik.

Hugo Boss

Hugo Boss műhelyének legszebb illatai

Hugo Boss 1985-ben „Boss Number One for men“ néven mutatta be a világnak első parfümét. Azóta a portfóliója több mint 83 női és férfi parfümmel gyarapodott, például a "Hugo Woman", "Boss Femme", "Boss Nuit", "Hugo Energise", "Boss Orange", "Hugo The Collection", " Boss Jour ", " Boss in Motion " vagy a " Hugo XX és XY“ és még sok más  illat.

hugo boss

Az olyan különlegesen örök illatok, mint például a „Boss Bottled”, olyan karakteres, sikeres és gáláns férfiak közvetítésével kerülnek bemutatásra, mint Gerard Butler, Chris Hemsworth és Ryan Reynolds, személyük már önmagában is üzenet napjaink férfijai számára. A „Boss Bottled” nagykövetei főleg arra mutatnak rá, hogy a tett fontosabb a szónál. Arra, hogy a mai hős mindig betartja a szavát és küldetése az őszinteség és a feddhetetlenség, mivel feddhetetlenség nélkül értéktelen a siker. Továbbá arra, hogy ami jobbá teszi a férfiakat, az nem a gazdagság. Sokkal inkább a környezetükkel szembeni viselkedésük.. A márka pont arra hivatkozik, hogy igaz, hogy a létfenntartáshoz szükség van azokra a dolgokra, amiket elérünk, de életünket az teszi teljessé, amit ezért cserébe adunk.

A „Boss Bottled” kampány szempontjából fontos az is, hogy igyekezettel és mindennapi céltudatossággal akarjunk többet elérni. Vagyis, egyszerűen legyünk napjaink hősei. Pontosan ez az, amit a Hugo Boss alapvető hitvallásának tart. Nem csupán minőségi öltönyöket készít, részletek iránti érzékenységgel. A reklámokban erős jellemű, sikeres férfiak jelennek meg, tökéletes öltönyben. Legendák, hősök, szeretők. De igyekszik átadni a világnak egy fontos üzenetet is: A cél nem a sikerre való törekvés, hanem az, hogy önmagunk legyünk a siker. Ebből a gondolatból született a gyönyörű „Boss Bottled“ parfüm is, mely népszerűségének köszönhetően több változatot is megélt.

Az elegáns „Boss Bottled” férfi illat már 1998 évi bemutatása óta közkedvelt. Fejillatát szilva, alma, citrusfélék és üde bergamott eszenciák alkotják. A szexepiljét melengető szegfűszeg, fahéj és szegfű kivonatokból nyeri. Az illat erős alapját vaníliával, vetiverrel és a szokatlan olajfával társított cédrus és szantálfa képezi, melynek tartóssága valóban lenyűgöző. A tökéletes és magas minőségű kiviteltől kevesebbet talán nem is várhatunk volna Hugo Boss műhelyétől. Az illat páratlan módon emeli ki a férfiak egyedi személyiségét.

Hugo Boss for him

A „The Scent” parfüm története egy kissé pikánsabb. Kampányaiban felhagy a „Boss Bottled” szpotjaiban látható, kifogástalan szabású öltönyöket viselő és szilárd elveket valló férfiakkal, és a felszín alatt rejtőző világot tárja fel. A párokat luxus otthoni környezetben, vágyukkal, intimitásukkal örökíti meg. Hugo Boss a „The Scent“ Eau de Parfum intense bevezetésével arra épít, hogy a szaglás az egyik legérzékibb érzékelés. Gyakran szavakra sincs szükség ahhoz, hogy az ember hatást gyakoroljon a másikra.

Így a „The scent intense for him“az érzéki és elegáns férfiak ideális kompozíciója. A stílus ugyanis arról szól, hogy kik vagyunk és hogyan fejezzük ki magunkat. Az illat egy gyönyörű pont a végén, ami teljessé teszi az összbenyomást. Az olyan parfüm, mint a „The Scent“ képes szexepilt, erőt és bátorságot adni. A kardamom és a kissé csípős gyömbér ritka maninkában és levendulában bontakozik ki. Az illatkompozíció a bőr, a fa és az édes vanília érzéki koktéljában köt ki.

A férfiak parfümje gyönyörűen egészíti ki a női „The scent intense for her“  illatát. Ezt a csábító, virágos-gyümölcsös parfümöt csodálatos pink-arany üvegcse rejti. Kompozícióját egyszerű frézia, őszibarack, kakaó és illatcserje alkotja, és valóban finom illata van.

Hugo Boss

A Hugo Boss márka illatai arra készteti a férfiakat, hogy tudják, kik is valójában, és készek legyenek azt megmutatni a környező világnak. Ehhez pedig talán tényleg szükségük van a világ egyik legikonikusabb márkájától kapott karakteres és kitartó támogatásra. Ezért számunkra Hugo az igazi Boss!