Az idei év legjobban várt újdonsága - CK2 unisex illat

Mi jut eszébe, mikor az „unisex“ parfümöket emlegetik? Nekem mindenképpen a CK One. A CK One egy unisex illat, melyet 1994 –ben mutattak be és szó szerint unisex forradalmat indított. Innentől kezdve egyre gyakrabban jelentek meg unisex illatok, de minden idők legismertebb unisex illata mégis a CK One maradt.

CK2 eau de toilette

A friss citrusos illatok és a fás alap tökéletes kombinációja, mely minden nemű és korú embernek illik, mert mindenkin másképpen illatozik. Ez a CK One.

Ezt követően, több mint 20 év elteltével egy újdonsággal ált elő a Calvin Klein, mely eltörli a férfi és nő közötti határokat. Talán már természetes is a parfüm neve – CK2. A kettes szám szimbolikája nemcsak a termék nevében jelenik meg.

  • Ez a Calvin Klein márka második unisex illata.
  • 2016.2.2. –án jelent meg a Macy´s áruházlánc polcain.
  • Két ember közti kapcsolat sokszínűségét ünnepli, hisz nem lehet a kapcsolatokat beskatulyázni.
  • Két ellentétes illatot kapcsol össze – citrusos friss és meleg fás tónusokat.

Első az X generációnak és a második az Y –nak

Amennyiben a CK One illat az X generációnak készült és azok számára vált legendássá, akkor a CK2 az Y generációnak ajánlott. Ennek felel meg az illat marketingje is, az üvege és maga az illata is. Hiszem, hogy a CK2 is legendás lesz. De az Y generációnak.

Tudja, hogy mi az Y generáció? Talán Ön is beletartozik? Az Y generációba azok tartoznak, akik 1980 és 1995 között születtek. Jellemző rájuk, hogy egymással csoportosodnak és nem hisznek sem a karrierben, sem az oktatásban és az államban sem. Mint ahogy az X rasszizmus nélkül építette a világot, úgy az Y szexizmus nélkül. Nem foglalkozik a karrierrel, élvezni akarja az életet, szórakozni és otthonról dolgozni. Olyan kifejezéseket vezettek be, mint az urban tribe (zárt városi közösséghez tartozó) vagy a downshifting (elhatárolja magát az időigényes munkahelytől). Mi a legfontosabb? Az élmények. Teljes egészében élvezik az életet és gyűjtik az élményeket.

Mindez lerí a CK2 parfüm kampányáról is, melyben egy nagyon jól sikerült videó dominál. Egy neves New York –i fotós, Ryan McGinley rendezte, aki többek között fotózott a New York Times Magazine –nak, valamint Dior, Hermès, Stella McCartney, Marc Jacobs, The Gap és természetesen Calvin Klein számára is. Egy energiával töltött reklámot forgatott, mely négy különböző pár történetét meséli el. Nincs megbélyegzés, beskatulyázás és nincsennek szabályok sem. Éppen a CK2 koncepciója alapján.

Hogyan illatozik a CK2?

Magában a CK2 illatban is megjelenik a kettes szám szimbóluma. Ugyanis két ellentétes aromán alapszik: fűszeres éles frissesség és meleg fás tónusok. Annyi biztos, hogy egy nem mindennapi illatról van szó, nem érezhető minden sarkon. Enyhén extravagáns, személyes és kifinomult. Nekem elsőre nem is nagyon tetszett. Meg kell találni a hozzá vezető utat. Többszöri használat után már éreztem, hogy van benne valami különleges, és azóta imádom. Elejétől a végéig kellemesen finom, kiegyensúlyozott.

Először nagyon friss, a citrusokat és a vasabit érezni. Az utóbbi időben a Japán inspiráció befészkelte magát a parfümöt világába is, így nem csodálkozhatunk, hogy az erős vasabi egyre gyakrabban jelenik meg a parfüm összetevők között. Engem nagyon meglepett, hogy hogyan bontakozik ki az illat. Ibolya levelek és nedves kavics illatát éreztem – elég intenzíven. Eszünkbe juttatja az eső utáni levegő illatát. Mindezeket a szantálfa, tömjén és a vetiver meleg tónusai egészítik ki.

Az a legérdekesebb, hogy mindenkin másképpen illatozik. Természetesen másképpen bontakozik ki a nőkön és a férfiakon. A nőkön mintha jobban kibontakoznának a nőies összetevők, mint például a rózsa, a férfiakon pedig az élesebb tónusok, a tömjén és a vetiver. Egyértelműen egy kellemes, viselhető illatról van szó. Nyugodtan használhatja munkahelyen, nem fogja vele zavarni a környezetét.

Az üvegcséje is nagyon különleges. Egy valóban tiszta minimalisztikus dizájnról beszélhetünk. Olyanról, mely illik egy unisex illathoz. A hab a képzeletbeli tortánkon pedig az, hogy az üveg kupakja felbontás után alátétnek is használható, így nagyon effektíven hat.

ck

Mivel is fejezhetnénk be? Amennyiben valami újat és különlegeset szeretne kipróbálni, akkor ez az illat Önnek készült. Megoszthatja szeretteivel, mégsem fognak egyformán illatozni. Ez egy valóban cool és divatos illat, mellyel élvezheti az életet.

 

Eszter
christmast

Menu

hívjon minket 003642220141