A Dolce & Gabbana és a Trónok harca találkozása

A hírességek már évtizedek óta részvevői a márkás parfümök kampányának. A Dolce & Gabbana "The One" közelmúltban indított kampánya azonban igazi telitalálat. Az idei őszi reklámkampány keretén belül Kit Harington és Emilia Clarke, a HBO csatorna Trónok harca sorozatának két legfontosabb sztárja villannak fel a Dolce & Gabbana márka reklámspotjaiban. Ezek olyan vidám és élettel teli spotok, melyek egyébként is hagyományosan jellemzik ezt a híres divatmárkát.

Dolce & Gabbana

Forrás: Dolce & Gabbana Facebook oldal

A tökéletes időzítésnek köszönhetően ez a kampány azonban egészen rendkívüli. Sok rajongó szíve nagyot dobbant, amikor a Trónok harca (2017 augusztusában sugárzott) hetedik évadának záró adásán szenvedélyes és romantikus jelenet játszódott le a nézők szeme előtt – a filmbeli Havas Jon és Daenerys Targaryen régóta várva egymásra találtak. Ez a jelenet világszerte felkeltette a sorozat rajongóinak kíváncsiságát. Számos elmélet született a folytatásra, a nézők pedig alig várják a következő évadot, amely azonban leghamarabb 2018 végén vagy 2019 elején kerül majd képernyőre. Ennek a reklámkampánynak köszönhetően a rajongók megkapják, amire vágytak, és röviddel a hetedik évad befejezése után a két kedvencüket egymás oldalán láthatták. A két sztár napjaink legkedveltebb színészei közé tartozik, de rajtuk kívül a parfüm neve, a „The One“ („A kiválasztott) is nagyon alkalmas arra a szerepre, amit a két szereplő a sorozat keretében eljátszik.

Az eredeti forgatókönyv szerint felvetődik, hogy vajon a Kit Harington és Emilia Clarke alakította szereplők egyikére vonatkozik-e a régi prófécia a “megígértről“. A sorozatban elhangzik, hogy jönnie kell egy hercegnek vagy hercegnőnek, aki majd megmenti a világot. Mivel idővel ennek az ősi nyelvnek a jelentése feledésbe merült, nem egyértelmű, hogy melyikük valóban „az, akit megígértek.” A következő évad már az utolsó lesz, így a rajongók végre megtudhatják, hogy ki is a „Kiválasztott”. Mielőtt ez megtörténne, a két jól ismert színészt a Dolce & Gabbana márka kampányában láthatjuk. És ki tudja, talán azután is! Egyenlőre nem világos, hogy mit hoz majd a kampány, az első két spotban mindazonáltal a két színész külön-külön vett részt a forgatáson. Kit Harington a „The One for Men” férfi Eau de Toilette kampányarca, Emila Clarke pedig a sorozat női Eau de Toilette változatát reklámozza. Mindkét spot forgatása a Dolce & Gabbana jelenlegi stílusában történt. Amárka az utóbbi néhány évek kampányaiban Olaszország, a család és a közösség hangulatát igyekezett érzékeltetni, nem csak az illatok esetében, de a divat vonatkozásában is.

Dolce & Gabbana

 Forrás: Dolce & Gabbana Facebook oldal

A spotok mindkét színésszel Nápoly utcáin játszódnak, ahol a helyi lakosokkal együtt énekelnek, táncolnak és étkeznek. Zenével körülvéve, a nap sugaraiban élvezik az olasz késő délután játékos hangulatát. A kampány nyilvánvalóan azt a benyomást kívánja kelteni, hogy a két színész külön-külön is megpróbálja a helyiek tetszését elnyerni. Bár a környezet más, a gondolat ugyanaz, mint a sorozatban: a színészek itt a „Kiválasztott“ központi szerepét játsszák.

A Dolce & Gabbana bebizonyította, hogy képes találó és időtlen reklámspotot forgatni. 2001-ben a tervezők számos egyértelmű és sziporkázó, úgynevezett „Light Blue” illatot dobtak piacra, amelyeknek férfi Eau de Cologne változatával 2008-ban találkozhattunk. Ez napjainkig a legnépszerűbb és legkeresettebb illatok közé tartozik. A sorozat a sikerét nagyrészt a Capri tengerparton tenyérnyi fehér bikinibe öltözött, napbarnította modellekkel forgatott szexi promóciós reklámnak köszönheti. A parfüm soha nem látott sikere az illat mediterrán lelkének és az azt kísérő kampánynak tulajdonítható.

A „The One” sorozat úgy tűnik hasonló karriert fog befutni. Eleve nagy potenciál rejlik a rendkívül népszerű illatsorozat közkedvelt színészsztárokkal való összekapcsolásában. Mivel az együttműködés még kezdeti stádiumban van, a rajongók szenvedélyesen vitatják egymás között, hogyan is folytatódhat a kampány, és a színészek is megjelennek-e majd egy közös reklámban.

Dolce & Gabbana

Forrás: Dolce & Gabbana Facebook oldal

 

"The One for Men" illat férfiaknak

Merüljön alá a „The One for Men„ illat világába és adja át magát a népszerű Eau de Cologne összetett aromavilágának. A fejillatot grapefruit, koriander és bazsalikom jegyek alkotják, melyeket a kardamom és a gyömbér fűszeres illata vált. Az alapillat dohány és cédrusfa aromája.

„The One“ illat nőknek

A női „The One” a bergamott és a mandarin zamatos licsivel és őszibarackkal alkotott dús elegye, ami után a liliom fehérsége bontakozik ki. A szív- és az alapillatot a vanília és borostyán gazdag illata hatja át, a végén pedig egy leheletnyi pézsma ellensúlyozza.

Feltartóztathatatlanul közeleg a karácsony, a szeretteinek való megfelelő ajándék kiválasztása pedig egyre nagyobb gondot okoz. Mit szólna, ha a „Trónok harca“ sorozat rajongóit „The One“ ajándék készlettel ajándékozná meg? Ebben a férfi ajándékszettben Eau de Cologne, borotválkozás utáni balzsam és tusfürdő található. Ha kedvese szintén imádja a „Trónok harcát”, bizonyára mosolyt varázsol az arcára, ha „The One” parfümöt, testápolót és tusfürdőt tartalmazó női ajándékszettel ajándékozza meg.