A Chopard a világ egyik legismertebb óra- és ékszergyártója. A márka története 1860-ban, a svájci Sonvilier falucskában kezdődött, ahol Louis-Ulysse Chopard, a tehetséges mesterember nyitott egy kis boltot. Termékei hamarosan nagy hírnévre tettek szert, még távoli, idegen országokban is, például Oroszországban, Skandináviában.
103 évvel később, a német Karl Scheufele megvásárolta a Chopardot. Vezetése alatt a cég rohamos fejlődésnek indult, és a közelmúltban belépett a kozmetikai piacra is. A Chopard természetesen itt is tartja magát filozófiájához, amely az alábbi hat értéken alapul: függetlenség, minőség és tökéletesség, kreativitás, örökség, tisztelet és bátorság.
Parfümjeinek megalkotásában a Chopard számos igazi szakértővel működik együtt - mint Olivier Polge, Bruno Jovanovic, Louise Turner, Michel Girard, Michel Almairac és mások. Már az első női illat, a Casmir is hatalmas sikert aratott. Trópusi és szubtrópusi gyümölcsökből (kókusz, mangó, bergamott, narancs...) merítő fej illatának, és virágos (gólyaorr, gyöngyvirág, jázmin) szívének köszönhetően, rendkívül édes és érzéki.
Szintén külön említést érdemel az a tény, hogy számos Chopard parfüm (például a Happy Spirit) az azonos nevű ékszer vagy óra kollekciót egészíti ki. Ez gyakran a csiszolt drágakő formájú üvegcséik megjelenésében is tükröződik.
Végül említsük meg azt is, hogy a Chopard nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre. Ezenkívül az orvostudomány, az ökológia, de a művészet és a kultúra területén is számos jótékonysági tevékenységben vesz részt.
A Chopard márka bizonyára vonzó mindazok számára, akik szívesen próbálkoznak kevésbé ismert, de jó minőségű termékekkel, közvetve szívesen hozzájárulnak a jó ügyekhez, és szeretnék meglepni környezetüket egy eredeti és szokatlan illattal.