Chopard1000 Miglia Eau de Toilette uraknak

3×
Chopard 1000 Miglia Eau de Toilette uraknak
Chopard 1000 Miglia Eau de Toilette uraknak
Spóroljon
33 270Ft

Spóroljon 45%
80 ml
18 090Ft

Raktáron | 22 612,50Ft / 100 ml, áfával | Kód: CHP0176
1
Express One Hungary
hétfő 2021. 12. 13.
Személyes átvétel
hétfő 2021. 12. 13.

A Mille Miglia rangos veteránautó verseny, és a Chopard 1000 Miglia Eau de Toilette illatát is inspirálta. Akárcsak a verseny megnyeréséhez, a céljaink eléréséhez is a koncentráció, belső béke és rendíthetetlen önbizalom a legfontosabb. Férfias, aromás illata új energiával, és önbizalommal tölti fel, így nem lesz Ön  előtt akadály.

  • mindennapos viseletre alkalmas
  • aromás illat fűszeres jegyekkel
  • magabiztos férfiaknak

Illat összetétele
A frissítő bergamott, és boróka a gyengédebb levendulával igazán különleges kombinációt alkot a Chopard 1000 Miglia illatában. Az aszfalt, és bőr akkordjait ötvözi az ibolyával és fűvel ami igazán felejthetetlenné teszi az illatot. Legtovább bőrén pedig a kávé, melengető borostyán, és a fás tónusok maradnak meg.

Illat története
1988-óta támogatja a Chopard márka a vintage autók versenyét, ami tökéletes inspirációként szolgált a 1000 Miglia Eau de Toilette megalkotásához. Megtestesíti az adrenalint, erőt, koncentrációt, pontosságot, és a kávé, bőr, és aszfalt illatát is érezhetjük benne, így igazán férfias és egyedi.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
levendula, bergamott, boróka
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
bőr, aszfalt, ibolya, fű
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
fás tónusok, kávé, borostyán
Az illat fajtája
aromás

A Chopard a világ egyik legismertebb óra- és ékszergyártója. A márka története 1860-ban, a svájci Sonvilier falucskában kezdődött, ahol Louis-Ulysse Chopard, a tehetséges mesterember nyitott egy kis boltot. Termékei hamarosan nagy hírnévre tettek szert, még távoli, idegen országokban is, például Oroszországban, Skandináviában.
103 évvel később, a német Karl Scheufele megvásárolta a Chopardot. Vezetése alatt a cég rohamos fejlődésnek indult, és a közelmúltban belépett a kozmetikai piacra is. A Chopard természetesen itt is tartja magát filozófiájához, amely az alábbi hat értéken alapul: függetlenség, minőség és tökéletesség, kreativitás, örökség, tisztelet és bátorság.
Parfümjeinek megalkotásában a Chopard számos igazi szakértővel működik együtt - mint Olivier Polge, Bruno Jovanovic, Louise Turner, Michel Girard, Michel Almairac és mások. Már az első női illat, a Casmir is hatalmas sikert aratott. Trópusi és szubtrópusi gyümölcsökből (kókusz, mangó, bergamott, narancs...) merítő fej illatának, és virágos (gólyaorr, gyöngyvirág, jázmin) szívének köszönhetően, rendkívül édes és érzéki.
Szintén külön említést érdemel az a tény, hogy számos Chopard parfüm (például a Happy Spirit) az azonos nevű ékszer vagy óra kollekciót egészíti ki. Ez gyakran a csiszolt drágakő formájú üvegcséik megjelenésében is tükröződik.
Végül említsük meg azt is, hogy a Chopard nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre. Ezenkívül az orvostudomány, az ökológia, de a művészet és a kultúra területén is számos jótékonysági tevékenységben vesz részt.
A Chopard márka bizonyára vonzó mindazok számára, akik szívesen próbálkoznak kevésbé ismert, de jó minőségű termékekkel, közvetve szívesen hozzájárulnak a jó ügyekhez, és szeretnék meglepni környezetüket egy eredeti és szokatlan illattal.