Carolina Herrera 212 NYC Meneau de toilette uraknak

- parfüm leírása
- a márkáról
- Értékelés
Carolina Herrera 212 NYC Men parfüm leírásaÖsszetétel
A Carolina Herrera 212 NYC Men Eau de Toilette 1999-ben került kereskedelmi forgalomba. A parfüm megszületését New York energikussága, kulturális sokszínűsége és nemzetközi stílusa ihlette. Tökéletesen illik az olyan férfiak számára, akik nem félnek különbözni másoktól, innovatívak és érzékien elegánsak.
A Carolina Herrera 212 NYC Men parfüm a világgal szembeni nyitottságot, a modern stílusosságot, valamint a célját követő magabiztos férfit testesíti meg. Az illatkompozíció tökéletesen egészíti ki a női változatot, mivel ugyanazokkal a tulajdonságokkal, vagyis eleganciával és innovációval bír.
A Carolina Herrera 212 NYC Men Eau de Toilette mágneses fedelű modern üvegcsében kapható. Próbálja ki ezt a rendkívül vonzó férfi illatot, és állítson minden nőt a maga oldalára!
Összetétel
- Fej
- fű, citrom levelek
- Szív
- gardénia, zöld bors, levendula
- Alap
- fehér pézsma, guajakfa, szantálfa
- Az illat fajtája
- virágos, fás
Carolina Herrera a márkáról
„Felelősnek érzem magam napjaink nője iránt. Felelősséget, hogy magabiztosnak, modernnek, és többek között szépnek érezze magát“. Carolina Herrera venezuelai divattervezőnő szavai annak a márkának az eszmeiségét tükrözik, melyet 1980-ban ő hívott életre, és melynek saját nevét is kölcsönözte.
A nemzetközi kultúra és divat hatása alatt álló Carolina Herrera már kezdetektől kitűnt egyedülálló egyedi stílusával. Diana Vreeland, a Vogue legendás divatszerkesztőjének támogatásával debütált saját kollekciójával a New York-i Metropolitan Clubban, és elnyerte a kritikusok elismerését. Hamarosan Jacqueline és Caroline Kennedy, Laura Bush, idővel pedig Michelle Obama is az ő ruháit viselte.
Az illatok világában is sikert aratott a márka első Carolina Herrera parfümjének 1988. évi bemutatója. Később a nagyközönséget főleg a nevével a szeretett Manhattanra utaló Carolina Herrera 212 kollekcióval, illetve a Carolina Herrera Good Girl Eau de Parfum illatával kápráztatta el. Ezek is, akárcsak a többi illat és az egész márka, a luxust, az eleganciát és az idők felett állóságot képviselik.