Bruno BananiMan ajándékszett (a tökéletes küllemért) uraknak
Eau de Toilette 50 ml + spray dezodor 50 ml + parfümös tusfürdő 50 ml
Támogassa kedvenc illatának intenzitását.Azért, hogy az Ön mindennapi fürdőszobai rutinja tökéletesen összhangban legyen, a férfi Bruno Banani Man parfüm-szett magán az illaton kívül még ápoló kozmetikát is tartalmaz.
Tulajdonságok:
- minden férfinak örömöt szerez
- a szett azonos kollekcióba tartozó illatokat és kozmetikai kiegészítőket tartalmaz
- a parfümös kozmetikumok meghosszabbítják az illat tartósságát
- aromás illat fűszeres jegyekkel
- kiemeli a szexepilt és a természetesen férfias egyéniséget
A szett tartalma:
- Eau de Toilette 50 ml
- spray dezodor 50 ml
- parfümös tusfürdő 50 ml
Használata:
A kozmetikai szett minden egyes termékét az adott termék útmutatója szerint használja.
Összetétel
Fej | rozmaring, alma, bergamott |
Szív | gólyaorr, vízi tónusok |
Alap | cédrus, tölgy, tonkabab, pézsma |
Csomagolás | spray |
Konzisztencia | gél |
Bőrtípus | minden bőrtípusra |
Az illat fajtája | aromás, zöld |
Ajándék szett típusa | ajándékszett |
Bruno Banani parfümök | Az igazi, csipetnyi extravaganciával és egy csepp provokációval fűszerezett eredetiséget részesíti előnyben? A Bruno Banani kultikus márka pontosan ilyen. Filozófiáját legjobban ez a szlogen fejezi ki: „A Bruno Banani nem való mindenkinek!”
A Bruno Banani világhírű márka, amely méltán birtokol egy domináns helyet a divat és kiegészítők világában. Luxus fehérneműt, ékszert, órát, szemüveget, cipőt, táskát és parfümöt kínál. A illatok világában a Bruno Banani kiérdemelte egy - élettel és energiával teli, magabiztos férfiaknak és nőknek szánt - vad márka imázsát. Aki Bruno Banani parfümöt használ, világosan és szemrebbenés nélkül tudatja, hogy egyedinek érzi magát, fontos számára a különlegesség, de a nagyvonalúságban és a szellemességben sem szenved hiányt. A Bruno Banani soha nem lesz a tömegek, a kollektív csiszoltság és mértéktartás választása. Kihívás, amely magában egyesíti a magas minőség, a stílus, a szabadság és a zabolátlanság garanciáját.
Milyen is tulajdonképpen a Bruno Banani márka a története? Születésénél kik voltak jelen? 1993-at írunk. A kelet-németországi Tricotex textilgyár korábbi főnöke, Wolfgang Jasser, addigi gyakorlata szerint elegendő tapasztalattal rendelkezett, Klaus Jungwickel vállalkozónak pedig Mittelbachban volt egy kis saját, 30 alkalmazottat foglalkoztató cége. Így azután összehozták mindazt, ami hazájuk keleti és nyugati felében, s bennük magukban is a legjobb volt, és világra jött a Bruno Banani márka. A márka első jelzésként egy luxus fehérnemű kollekciót mutatott be, és az addigi hagyományoktól teljesen eltérő propaganda-módszerek révén vált híressé. A Bruno Banani fehérneműt afrikai expedíció során, a Mir űrállomáson és 4800 méterrel a tenger szintje alatt tesztelték. Az egyik leginkább provokatív akció 2007-ben zajlott, amikor is egy gyönyörű lányokból álló kommandó ment ki az utcákra, hogy ellenőrizze a férfi járókelők fehérneműjének állapotát.
A cég hírnevével együtt nőtt a termékkínálat is, és az alsóneműkhöz más divatáru-féleségek is csatlakoztak. És persze a parfümök sem hiányozhattak. A Bruno Banani márka 2000 óta egész sor kivételes férfi és női parfüm illatával gazdagította a piacot. A tökéletes illatkompozíciók és a különlegesen szép dizájnú üvegcsék hamar felkeltették a figyelmet és népszerűségre tettek szert. Gyorsan a figyelem középpontjába kerültek az összes modern ügyfélnél, akik számára fontos a stílus, a minőség és a frissesség. A Bruno Banani varázslat működni kezdett, és hatása mindmáig tart. Próbálja ki Ön is a Bruno Banani illatmágiát! Szakadjon el a sztereotípiától, és hagyja szóhoz jutni féktelen énjét, amely kivételességre vágyik.
Ne feledje, hogy a Bruno Banani nem való mindenkinek, csak Önnek való!