Braun Series Clean&Renew CCR2

utántöltő tisztító állomáshoz

Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
Braun Series Clean&Renew CCR2 utántöltő tisztító állomáshoz
2 db
4 630Ft

Kód: BRN1504 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 26., péntek
Személyes átvétel
2018. 10. 26., péntek
Braun Series Clean&Renew CCR2
2 db | 4 630Ft

Braun a márkáról

A Procter & Gamble leányvállalatát, vagyis a Braun társaságot, 1921 - ben Max Braun alapította, Németországon belül Frankfurtban. A Braun már a kezdetektől fogva az emberi élet megkönnyítésére és kellemesebbé való tételére összpontosított.

A kezdetekben rádiók gyártásával foglalkozott és elsőként kombinálta össze a rádiót lemezjátszóval. A harmincas években megszületett a máig is használt Braun embléma. Az 1940 - es években szabadalmaztatta az első forgó borotvafejjel rendelkező férfi borotvát. A háború után, 1950 – ben pedig elkezdték a borotvák sorozatgyártását. Ekkor alapozták meg a Braun márka profilját a kulcsfontosságú termékek kínálatával.

A Braun alap mottójává a „teljesítmény, formatervezés és fejlesztés“ vált. 1958 - ban Ulmban megalapították az Ulm - i Formatervezői Főiskolát, majd nemsokkal később a New York - i Modern képzőművészet múzeuma befogatta kiállításai közé az egyes Braun termékeket. 1964 - ben megnyitották a Formatervezés galériáját. Azóta pedig a Braun több mint 100 díjat nyert a formatervezés kategóriájában.

A Braun a műszaki fejlesztés területén, a saját kulcsfontosságú kategóráin belül, a világ vezető márkái között elsőnek számít és több mint 7000 aktív szabadalommal rendelkezik. Számukra fő trendnek számít a minőség, a megbízhatóság, a formatervezés és a fejlesztés. Legfontosabb kínálatába a „personal care“ - nek nevezett termékek tartoznak - vagyis a testápoló termékek. Ezek a férfi borotvák, amelyek forgó borotvafejjel rendelkeznek, a női borotvák, epilátorok és hajápolási eszközök.