Bourjois Volume Glamourszempillaspirál a dús pillákért

2×
Bourjois Volume Glamour szempillaspirál a dús pillákért
Bourjois Volume Glamour szempillaspirál a dús pillákért
árnyalat 61 Ultra Noir 12 ml
3 070Ft

Kód: BOU0093 | Raktáron
1
Express One (Transoflex)
kedd 2020. 06. 09.
Személyes átvétel
kedd 2020. 06. 09.

Bourjois Volume Glamour termékleírás
Tulajdonságok

A Bourjois Volume Glamour szempillaspirál henger alakú keféje megduplázza a szempillák tömegét, intenzív fekete színt kölcsönöz nekik, és már az első felvitel után tökéletessé teszi a megjelenését.

Tulajdonságok:

  • úgy duplázza meg a szempillák tömegét, hogy közben nem tapasztja azokat egymáshoz
  • egyetlen áthúzással meghosszabbítja és formázza a szempillákat
  • rendkívül ellenállóvá teszi a szempillákat
  • erőteljes fekete színt ad
  • könnyű és gyors felvitelt tesz lehetővé

Összetétel:

  • természetes viasz és szilikon kaucsuk – tömeget ad a szempilláknak
  • fekete ásványi pigmentek

Alkalmazása:
Vigye fel a szempillafestéket a pillák tövétől egészen a végükig a kefével könnyed cikk-cakk mozdulattal haladva. Szükség esetén hordjon fel még egy réteget.

Tulajdonságok

Árnyalat
fekete
Szempillaspirál típusa
érzékeny szemre, dús hatásért

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.

Értékelés Bourjois Volume Glamour