Bourjois Volume Glamour

szempillaspirál a dús pillákért

2×
Bourjois Volume Glamour szempillaspirál a dús pillákért
Bourjois Volume Glamour szempillaspirál a dús pillákért
árnyalat 61 Ultra Noir 12 ml
2 190Ft

Kód: BOU0093 | Több mint 20 db a raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Stílusos kozmetikai táskával ajándékozzuk meg amennyiben legalább 3800 Ft felett vásárol Bourjois termékeket.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
már holnap csütörtök 2019. 07. 25.
Személyes átvétel
már holnap csütörtök 2019. 07. 25.
Bourjois Volume Glamour
árnyalat 61 Ultra Noir 12 ml | 2 190Ft

Bourjois Volume Glamour termékleírás

A Bourjois Volume Glamour szempillaspirál henger alakú keféje megduplázza a szempillák tömegét, intenzív fekete színt kölcsönöz nekik, és már az első felvitel után tökéletessé teszi a megjelenését.

Tulajdonságok:

  • úgy duplázza meg a szempillák tömegét, hogy közben nem tapasztja azokat egymáshoz
  • egyetlen áthúzással meghosszabbítja és formázza a szempillákat
  • rendkívül ellenállóvá teszi a szempillákat
  • erőteljes fekete színt ad
  • könnyű és gyors felvitelt tesz lehetővé

Összetétel:

  • természetes viasz és szilikon kaucsuk – tömeget ad a szempilláknak
  • fekete ásványi pigmentek

Alkalmazása:
Vigye fel a szempillafestéket a pillák tövétől egészen a végükig a kefével könnyed cikk-cakk mozdulattal haladva. Szükség esetén hordjon fel még egy réteget.

Tulajdonságok

Szempillaspirál típusa
dús hatásért, érzékeny szemre
Szín
fekete
Vízálló
nem

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.