Bourjois Volume Glamour

dúsító és göndörítő szempillaspirál

Bourjois Volume Glamour dúsító és göndörítő szempillaspirál
Bourjois Volume Glamour dúsító és göndörítő szempillaspirál
Bourjois Volume Glamour dúsító és göndörítő szempillaspirál
Bourjois Volume Glamour dúsító és göndörítő szempillaspirál
Bourjois Volume Glamour dúsító és göndörítő szempillaspirál
Bourjois Volume Glamour dúsító és göndörítő szempillaspirál
Bourjois Volume Glamour dúsító és göndörítő szempillaspirál
Bourjois Volume Glamour dúsító és göndörítő szempillaspirál
árnyalat 71 Wonder Black 6 ml
2 380Ft

Kód: BOU0836 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már holnap 2018. 09. 21., péntek
Személyes átvétel
már holnap 2018. 09. 21., péntek
Bourjois Volume Glamour
árnyalat 71 Wonder Black 6 ml | 2 380Ft

Bourjois Volume Glamour kozmetika leírása

A minőségi Bourjois Volume Glamour szempillaspirál maximális hosszúságot és hihetetlen volument ad a szempilláinak.

Tulajdonságok:

  • jelentős mértékben sűríti a szempillákat
  • csodálatosan göndöríti a szempillákat

Használata:
Vigye fel a szempillafestéket finoman húzva a spirált a szempillák tövétől egészen a végükig. A még nagyobb hatás érdekében vigyen fel több réteget.

Tulajdonságok

Szempillaspirál típusa
, formázó
Szín
fekete
Vízálló
nem

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.