Bourjois Volume Clubbing

szempillaspirál a dús pillákért

Bourjois Volume Clubbing szempillaspirál a dús pillákért
Bourjois Volume Clubbing szempillaspirál a dús pillákért
Bourjois Volume Clubbing szempillaspirál a dús pillákért
Bourjois Volume Clubbing szempillaspirál a dús pillákért
Bourjois Volume Clubbing szempillaspirál a dús pillákért
Bourjois Volume Clubbing szempillaspirál a dús pillákért
árnyalat 75 Ultra Black 9 ml
2 190Ft

Kód: BOU0694 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már holnap 2018. 07. 24., kedd
Személyes átvétel
már holnap 2018. 07. 24., kedd

Bourjois Volume Clubbing kozmetika leírása

A minőségi Bourjois Volume Clubbing szempillaspirál maximális hosszúságot és hihetetlen volument ad a szempilláinak.

Tulajdonságok:

  • jelentős mértékben sűríti a szempillákat
  • nem kenődik szét
  • hosszan tartó hatású

Használata:
Vigye fel a szempillafestéket finoman húzva a spirált a szempillák tövétől egészen a végükig. A még nagyobb hatás érdekében vigyen fel több réteget.

Tulajdonságok

Szempillaspirál típusa
, érzékeny szemre, formázó
Szín
fekete
Vízálló
nem

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.

 

 

 

 

 

 

Menu