Bourjois Wake Me!

tusolózselé vitaminokkal

Bourjois Wake Me! tusolózselé vitaminokkal
Bourjois Wake Me! tusolózselé vitaminokkal
Bourjois Wake Me! tusolózselé vitaminokkal
250 ml

Kód: BOU0706 | Ez a termék jelenleg nem elérhető

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Ajándék az Ön számára
Csak ezen a héten használhatja ki a 25%-os kedvezményt erre a termékre. Használja a bf25hu kódot. További információt itt talál. A kedvezmény nem vonatkozik az akcióban és leárazásban levő termékekre.
Bourjois Wake Me!
250 ml

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Bourjois Wake Me! kozmetika leírása

A kényeztető Bourjois Wake Me! tusfürdő gél elengedhetetlenül hozzátartozik a mindennapi higiéniához. Gyengéden, mégis kímélően tisztítja és hidratálja a bőrt a teljes testfelületen.

Tulajdonságok:

  • táplálja és ápolja a bőrt
  • intenzíven hidratál
  • bársonyosan finommá és selymessé teszi a bőrt
  • bőrgyógyászatilag tesztelt

Használata:
Zuhanyozás vagy fürdés során alkalmazza. Vigye fel a teljes testfelületre, majd öblítse le meleg vízzel.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.