Bourjois Masculin Black Instant

eau de toilette férfiaknak 112 ml

Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml
112 ml
2 490Ft

Speciális akciós termékek elrejtése
Kód: BOU1148 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 17., szerda
Személyes átvétel
2018. 10. 17., szerda
Bourjois Masculin Black Instant
112 ml | 2 490Ft

Bourjois Masculin Black Instant parfüm leírása

A Bourjois Masculin Black Instant parfüm egy olyan kifejezetten férfias illat, mely Önt önbizalommal tölti fel a nap minden szakaszában.

  • aromás illat
  • modern úriembernek
  • általános viseletre, de különleges alkalmakra is

Összetétel

összetétel
bergamott, fás tónusok, vetivérfű, zöld tónusok
Az illat fajtája
aromás

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.