


Árnyalat | fekete |
Szempillaspirál típusa | hosszabbító, formázó, érzékeny szemre |
Tegye csábítóvá a tekintetét a Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl szempillaspirállal, mely egyetlen mozdulattal tökéletesen meghosszabbítja és göndöríti a szempillákat.
Tulajdonságok:
- rendkívül sűrűvé és dússá teszi a szempillákat
- nem tapasztja egymáshoz a szempillákat, és meggátolja a csomósodást
- íves keféje kímélően göndöríti a szempillákat
- csábító formát és hosszúságot ad a szempilláknak
- érzékeny szem esetén is használható
Alkalmazása:
Vigye fel a szempillafestéket a kefével könnyed folytonos mozdulattal a szempillák tövétől kiindulva egészen a végükig. Az erősebb hatásért vigyen fel több réteget.
Teljes összetevőlista
AQUA/WATER/EAU, PARAFFIN, CYCLOPENTASILOXANE, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D'ABEILLE, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, ACACIA SENEGAL GUM, TRIETHANOLAMINE, TRIBEHENIN, POLYURETHANE-1, ISODODECANE, DIMETHICONOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SILICA, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, ALCOHOL DENAT., PANTHENOL, PHENETHYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM ACETATE, SIMETHICONE, ISOPROPYL ALCOHOL, POLYSORBATE 65, CELLULOSE, PANTOLACTONE, GLYCERYL STEARATE, METHYLCELLULOSE, SULFURIC ACID, SORBIC ACID, BHT, TOCOPHEROL, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)].
A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.