


Csábító cicás tekintetre vágyik? A Bourjois Liner Feutre tartós szemhéjtus filc telt fekete színe és textúrája 24 órán át hibátlan megjelenést biztosít.
Tulajdonságok:
- az intenzív fekete szemvonalak gyors megrajzolására ideális
- kiemeli a szem formáját, és drámaivá teszi a megjelenését
- vékony, lágy hegye rendkívül pontos alkalmazást tesz lehetővé
- filces hegye simán siklik a szemhéjon
- hosszantartó
Alkalmazása:
Először rajzolja elő a felső szemhéjra a vonalat, majd a körvonalat rövid mozdulatokkal töltse ki teljesen.
Tulajdonságok
Árnyalat | fekete |
Konzisztencia | filces szemhéjtus |
Hatás | hosszantartó |
Teljes összetevőlista
AQUA/WATER/EAU, BUTYLENE GLYCOL, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, LAURETH-21, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, BENZYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, SODIUM DEHYDROACETATE, DEHYDROACETIC ACID, AMMONIUM HYDROXIDE, [May Contain/Peut Contenir/+/-:D&C BLACK NO. 2 [nano] (CI 77266)]
A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.