Bourjois Liner Feutre

hosszantartó ultra vékony fix a szemre

Bourjois Liner Feutre hosszantartó ultra vékony fix a szemre
Bourjois Liner Feutre hosszantartó ultra vékony fix a szemre
Bourjois Liner Feutre hosszantartó ultra vékony fix a szemre
Bourjois Liner Feutre hosszantartó ultra vékony fix a szemre
Bourjois Liner Feutre hosszantartó ultra vékony fix a szemre
Bourjois Liner Feutre hosszantartó ultra vékony fix a szemre
Bourjois Liner Feutre hosszantartó ultra vékony fix a szemre
Bourjois Liner Feutre hosszantartó ultra vékony fix a szemre
árnyalat 16 Noir 0,8 ml
2 220Ft

Kód: BOU1091 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 26., péntek
Személyes átvétel
2018. 10. 26., péntek
Bourjois Liner Feutre
árnyalat 16 Noir 0,8 ml | 2 220Ft

Bourjois Liner Feutre kozmetika leírása

A minőségi Bourjois Liner Feutre szemkihúzók hangsúlyozzák és kiemelik a sminket és garantálják a csábos tekintetet.

Tulajdonságok:

  • sokáig megmarad
  • mutatós drámai megjelenést hoz létre
  • vastag és vékony vonal is készíthető vele

Használata:
Folyamatosan húzva rajzoljon szemvonalat a felső és az alsó szemhéjára. Minden használat után gondosan zárja le.

Tulajdonságok

Szín
fekete
Vízálló
nem

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.