Bourjois Kobako

eau de toilette nőknek 50 ml

Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
Bourjois Kobako eau de toilette nőknek 50 ml
50 ml
3 160Ft

Kód: BOU0611 | Több mint 20 db a raktáron

Ezt a terméket már a gyártó is celofán nélkül csomagolja.

db
Express One (Transoflex)
2018. 11. 20., kedd
Személyes átvétel
2018. 11. 20., kedd
Ajándék az Ön számára
Csak ezen a héten használhatja ki a 25%-os kedvezményt erre a termékre. Használja a bf25hu kódot. További információt itt talál. A kedvezmény nem vonatkozik az akcióban és leárazásban levő termékekre.
Bourjois Kobako
50 ml | 3 160Ft

Bourjois Kobako parfüm leírása

Bourjois Kobako eau de parfum tiszteleg a természetes szépség, nőiesség és elegancia előtt. Tökéletesen támogatja az Ön természetes báját és fesztelen eleganciáját.

  • virágos illat
  • érzéki nőnek
  • esti és különleges alkalmakra való viselet

Összetétel

Alap
borostyán, cibet, pézsma
Fej
aldehidek, citrusok, fahéj
Szív
jázmin, liliom, magnólia, nőszirom, rózsa
Az illat fajtája
chypre, virágos

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.