BourjoisHealthy Mix könnyű make-up hidratáló hatással

Bourjois Healthy Mix könnyű make-up hidratáló hatással
Bourjois Healthy Mix könnyű make-up hidratáló hatással
Új
árnyalat 002 Light 30 ml
3 050Ft

Raktáron | 10 166,67Ft / 100 ml, áfával | Kód: BOU03303
1
Express One Hungary
kedd 2022. 01. 25.
Személyes átvétel
kedd 2022. 01. 25.

A kiváló minőségű Bourjois Healthy Mix alapozó egységesíti az arcbőre színárnyalatát és elfedi az apróbb hibáit.

Tulajdonságok:

  • hidratál
  • egyszerű alkalmazás
  • egységesíti az arcbőr színárnyalatait
  • hosszan tartó hatás

Használata:
Vigye fel gyengéd mozdulatokkal az alapozót az arcára az ujjaival, szivaccsal vagy ecsettel, majd kenje szét alaposan és egyenletesen.

Tulajdonságok

Konzisztencia
krém
Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Fedés alapján
Alacsony
Nap elleni védelem
SPF nélkül
Hatóanyag
C-vitamin, E-vitamin
Hatás
hidratáló, hosszantartó
Alapozó árnyalata
light

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.