


Konzisztencia | krém |
Arcbőrtípus | minden bőrtípusra |
Fedés alapján | Alacsony |
Fényvédelem | SPF nélkül |
Hatóanyag | C-vitamin, E-vitamin |
Hatás | hidratáló, hosszantartó |
Alapozó árnyalata | fair |
Az arcbőr színtónusának egységesítése és a hiányosságainak könnyű elfedése, valamint a tiszta, ápoló összetétel máris három ok arra, hogy már az elő alkalmazás után megkedvelje a Bourjois Healthy Mix könnyű, hidratáló alapozót. Azonnal egészségesen ragyogóvá és egyenletes színárnyalatúvá varázsolja a látható hiányosságokkal rendelkező bágyadt arcbőrt. Folyékony állagának köszönhetően könnyen felvihető, így az arca pillanatok alatt megszépül.
Tulajdonságai:
- egységesíti a bőr színárnyalatát, eltünteti a látható hiányosságait
- könnyű, majdnem közepes fedést ad
- üde, egészségesen ragyogó megjelenést eredményez
- 24 órán át hidratálja az arcbőrt
- könnyű, folyékony állaga miatt könnyen felvihető
- tubusa 48%-ban újrahasznosított műanyagból készül
A tesztelések eredménye:
→ 106, 18–55 év közötti nő által tesztelve
- két hét alatt javult az arcőr minősége
Összetétele:
- C- és E-vitamin
- kókuszolaj
- nem komedogén
- bőrgyógyászatilag tesztelt
Alkalmazása:
Vigye fel vékony rétegben a Bourjois Healthy Mix színező arckrémet az arcára. Utána könnyedén vigye fel a szem alatti sötét karikákra, a bőrpírra és az egyéb hibákra is.
Teljes összetevőlista
AQUA/WATER/EAU, DIMETHICONE, CAPRYLYL METHICONE, GLYCERIN, ISONONYL ISONONANOATE, PEG-10 DIMETHICONE, SILICA, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SODIUM CHLORIDE, TRIBEHENIN, MICA, PARFUM/ FRAGRANCE, SODIUM POTASSIUM ALUMINUM SILICATE, PROPYLENE CARBONATE, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, TOCOPHERYL ACETATE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, CHLORPHENESIN, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ASCORBYL GLUCOSIDE, SQUALENE, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, MEDICAGO SATIVA (ALFALFA) EXTRACT, GLUCOSYL HESPERIDIN, TOCOPHEROL, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-:TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)]
A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.