BourjoisEye Catching ultra-fekete szemhéjtus

Bourjois Eye Catching ultra-fekete szemhéjtus
Bourjois Eye Catching ultra-fekete szemhéjtus
Spóroljon
2 980Ft

Spóroljon 16%
árnyalat 001 Black 1.56 ml
2 480Ft

158 974,36Ft / 100 ml, áfával
10% a notino kóddal
Másolja be a kódot a kosárnál
Nem érvényesíthető a kedvezményben vagy kiárusításban lévő termékekre.
Kód: BOU01677 | Raktáron
Ajándék az Ön számára
Vágjon bele a bevásárlásba és részesüljön 10% kedvezményben az összes parfümre és kozmetikumra a notino kóddal. A kedvezmény nem érvényes az akciós és a kiárusított termékekre.
1
Express One (Transoflex)
péntek 2021. 09. 24.
Személyes átvétel
péntek 2021. 09. 24.

Leírás Bourjois Eye Catching
Tulajdonságok

A Bourjois Eye Catching szemhéjtus toll hegye egyedülálló módon ferdére van vágva, ezáltal játszi könnyedséggel rajzolja meg a csábítóan cicás szemet.

Tulajdonságok:

  • hangsúlyozza a szemet, és még mélyebbé teszi a tekintetet
  • színe intenzíven fekete
  • egyoldalasan lapos hegye megkönnyíti a használatát
  • a toll könnyedén csúszik a szemhéj mentén

Alkalmazása:
Először rajzoljon a toll lapos oldalával a külső szemzugban egy erősebb csíkot, majd a belső szemzugból kiindulva rajzolja meg a külső szemzughoz vezető teljes szemvonalat.

Teljes összetevőlista

AQUA/WATER/EAU, BUTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, ACRYLATES/ETHYLHEXYL ACRYLATE COPOLYMER, SODIUM LIGNOSULFONATE, SODIUM LAURETH-11 CARBOXYLATE, PHENOXYETHANOL, LAURETH-10, POLYSORBATE 80, POTASSIUM SORBATE, SODIUM DEHYDROACETATE, SODIUM CHLORIDE, LAURETH-21, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-:D&C BLACK NO. 2 (CI 77266)]. A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Tulajdonságok

Árnyalat
fekete
Konzisztencia
filces szemhéjtus

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.

Értékelés Bourjois Eye Catching