Bourjois Contour Clubbing

vízálló szemceruza

8×
Bourjois Contour Clubbing vízálló szemceruza
Bourjois Contour Clubbing vízálló szemceruza
2 190Ft

Spóroljon 25%
árnyalat 41 Black Party 1,2 g
1 640Ft

Kód: BOU0831 | Több mint 20 db a raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Stílusos kozmetikai táskával ajándékozzuk meg amennyiben legalább 3800 Ft felett vásárol Bourjois termékeket.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
már holnap csütörtök 2019. 07. 25.
Személyes átvétel
már holnap csütörtök 2019. 07. 25.
Bourjois Contour Clubbing
árnyalat 41 Black Party 1,2 g | 1 640Ft

Bourjois Contour Clubbing termékleírás

A Bourjois Contour Clubbing vízálló szemceruza minden sminket tökéletesen kiemel, és egész nap elkenődés nélkül megmarad a szemhéjon.

Tulajdonságok:

  • vízálló textúrája meggátolja, hogy lenyomatokat hagyjon és elkenődjön
  • egész napos smink készítéséhez ideális
  • gyengéden ápolja a szemkörnyék érzékeny bőrét

Összetétel:

  • jojoba- és pamutolaj – lágyítja a szemkörnyéket
  • szemgyógyászatilag tesztelt

Alkalmazása:
Vezesse a vonalat a szemhéján folyamatosan húzva a belső szemzugtól indulva a külső szemzug felé.

Tulajdonságok

Szín
fekete
Vízálló
vízálló

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.