Bourjois Color Boost

rúzsceruza SPF 15

Bourjois Color Boost rúzsceruza SPF 15
Bourjois Color Boost rúzsceruza SPF 15
Bourjois Color Boost rúzsceruza SPF 15
Bourjois Color Boost rúzsceruza SPF 15
Bourjois Color Boost rúzsceruza SPF 15
Bourjois Color Boost rúzsceruza SPF 15
Bourjois Color Boost rúzsceruza SPF 15
Bourjois Color Boost rúzsceruza SPF 15
árnyalat Proudly Naked 07 2,75 g
2 450Ft

Kód: BOU1115 | Több mint 20 db a raktáron
db
Ajándék az Ön számára
Vásároljon bármilyen terméket az arc vagy sminkelés kategóriából legalább 9300 Ft értékben, és a kosárban valamennyi Saffee arctisztító termék közül választhat ajándékot.
Express One (Transoflex)
már holnap szerda 2019. 04. 24.
Személyes átvétel
már holnap szerda 2019. 04. 24.
Bourjois Color Boost
árnyalat Proudly Naked 07 2,75 g | 2 450Ft

Bourjois Color Boost kozmetika leírása

A kiváló minőségű Bourjois Color Boost ajakrúzs gyönyörűen hangsúlyozza az ajkait és tökéletesen kiemeli a nappali és esti sminket.

Tulajdonságok:

  • az ajkak megjelenése telt és egészséges
  • finom fényt ad az ajkaknak
  • sokáig megmarad
  • magas pigmentáció
  • könnyen felvihető
  • krémes állag

Használata:
Vigye fel a rúzst az ajkaira középről a sarkak felé finoman kihúzva.

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.