A BOSS ALIVE a Hugo Boss ambiciózus és modern illata, amely viselőjét végigkíséri a siker felé vezető úton. #FeelALIVE
Az életerő és a siker folytonos kölcsönhatásban áll egymással – a Hugo Bosst pedig éppen ez a különleges kapcsolat ihlette a BOSS ALIVE megalkotására: az új fás-gyümölcsös női illat üvegbe zárja a BOSS nőideáljának szenvedélyét és eltökéltségét. A parfüm független, nőies energiáját mi sem hangsúlyozza jobban, mint az, hogy az illatot, az üveget, a tv-reklámot és a marketingkampányt négy olyan kivételesen tehetséges nő alkotta meg, aki művészi látásmódjával másokat is a saját hangjuk megtalálására inspirál.
Annick Menardo parfümőrként egy férfiak uralta területen építette fel karrierjét. A BOSS ALIVE friss és ragyogó fejjegyeit almából és szilvából alakította ki, majd a felhőtlen boldogság és a határozottság jegyében a jázmint helyezte a virágos szívjegy középpontjába. A fás alapjegyeket a magával ragadó vanília gyengéd aromája egészíti ki, így a mindennapokban is viselhető illat megnyugtató, ám határozott és nőies magabiztosságot áraszt.
A tehetséges ékszertervező, Amelie Riech által megálmodott üvegben az időtlen nőiesség és elegancia ölt testet. A robusztus üvegcsét körülölelő ragyogó aranysáv ékszerként tündököl, a benne illatozó halvány rózsaszín folyadék csillogása pedig tovább növeli a parfüm elegáns megjelenését.
A parfümből áradó modern nőiesség szellemét Rebecca Zlotowski lebilincselő tv-reklámja remekül megragadja, és Collier Schorr lenyűgöző reklámkampányának négy fiatal tehetsége is kiválóan képviseli. Emma Roberts, Bruna Marquezine, Laura Harrier és Chloe Bennet tökéletesen megtestesíti a sikeres modern nő alakját, és a BOSS ALIVE parfümhöz hasonlóan világszerte arra inspirálja a nőket, hogy élvezzék az életet.
Az új Hugo Boss parfüm a friss almának, az arab jázminnak és a fás jegyeknek köszönhetően sugárzó nőiességgel, határozottsággal és magabiztossággal ruházza fel viselőjét.#FeelALIVE