Változtasson a szabályokon és teremtse meg a sajátjait! Az élet ugyanis játék és az Azzaro The Most Wanted Eau de Parfum urak számára erre emlékezteti. Arra csábítja Önt, hogy mindig a legintenzívebben és a saját elképzelései szerint játsszon. Fogadja el az élet által felkínált valamennyi kihívást és élvezze a legkiválasztottabbaknak járó érzést.
- fougère illat keleties-fás tónusokkal
- 2021-ben mutatták be
- kiemeli minden férfi ellenállhatatlan karizmáját
Az illat összetétele
Az összetevők központi hármasát, amelynek köszönhetően az illat nagyon intenzív és élő karaktert nyer, az édeskésen fűszeres kardamom tónusok alkotják. Ezek harmonikusan egyesülnek az olvadó karamell akkordjával. Az illatkompozíciót az ámbrafa viszi tökéletességre és biztosítja a hosszantartó érzéki élményt.
Az illat története
A tényről, hogy az Azzaro The Most Wanted illat a leghatékonyabb fegyvere lesz a csábítás során, már magának az üvegnek forgópisztoly tölténytár formája is meggyőzi. Ez az Azzaro Wanted illatok jellemzője. Ráadásul ez alkalommal a kivitelezés teljesen fekete, ami tökéletessé formálja az illat karakterét.
Az összes kulcsfontosságú tényezőt, amelynek köszönhetően Ön oly ellenállhatatlan a többiek számára, maximálisan kihangsúlyozza ez a mágnesként ható kifinomult illat. Ismerje meg segítségével a vonzóerő érzékelésének új szintjét és soha ne hagyja abba a játékot!
Összetétel
Fej | zöld kardamom |
Szív | karamell |
Alap | borostyán |
Az illat fajtája | orientális, fás, fougere |
Azzaro parfümök | Azzaro - a csábítás és az életöröm illata. Az Azzaro márkát, alapítója, Loris Azzaro francia-olasz divattervező a saját képére alkotta meg. Loris Tuniszban született, szicíliai származású szülőktől. 1962-ben Párizsba ment, hogy meghódítsa a divat világát - érzékiségével és hedonista életszemléletével az Azzaro márka is a földközi tengeri luxus lényegének megtestesítője.
Elbűvölő és izgalmas divattervei révén még a 60-as évek vége előtt sikerült Loris Azzaronak rangos hírnevet szereznie. Az Azzaro márka hamarosan parfümökkel bővítette kínálatát. Az elsőt 1975-ben dobta piacra. Az Azzaro for Women fás, ciprusos illatot három évvel később követte az első férfi parfüm. A klasszikusan modern Azzaro pour Homme aromás, fás illatok a páfrány (fougère) illatcsoportba tartoznak.
Ma az Azzaro márka már több tucat parfümmel rendelkezik. A legújabbak és legsikeresebbek közé tartozik az Azzaro Chrome citrusosan aromás férfi parfüm, melyben lenyűgöznek a rozmaring, ananász, neroli, bergamot és citrom illat tónusai, jázminos, korianderes testtel, pézsmás és kardamomos alappal.
Számos rendkívül sikeres Azzaro illat születését a földközi tengeri életmód és annak autentikus értékei - az életöröm, a vendégszeretet és a közvetlenség - inspirálták. Az Azzaro, ez az élni tudás művészetéből született márka a modern luxus életstílust testesíti meg, amelyben van spiritusz, és napfény ragyogja be. A férfi illatokat az asszertivitás, a nőieket pedig a ragyogás hatja át. Az Azzaro számára a parfüm a csábítás eleme. Minden új illat új érzelmek keresésének eredménye, és születését az újítás szenvedélye, a minőség megszállottsága és a legnemesebb adalékok utáni kutatás kíséri.
Az Azzaro márka a legjobb illattervezőkkel működik együtt. Közéjük tartozik például Maurice Maurin, Michel Almairac, Alberto Morillas, Jacques Cavallier, Christine Nagel és természetesen maga Loris Azzaro is. Halála után, 2003-ban először Vanessa Seward francia divattervező hölgy, később pedig Arnaud Maillard és Alvaro Castejon került a márka élére. Az Azzaro márka vezetésük alatt sem veszített szédületes minőségi színvonalából és egyedi stílusából.
Az Azzaro illatok a modern luxus életstílust, az élet élvezetének művészetét testesítik meg.