Tökéletes illat minden modern férfinak. Az extrémen friss tónusai rögtön magával ragadják. Az Azzaro Chrome Legend eau de parfümöt olyan férfiaknak alkották, akik imádják az aktív életet, kalandoroknak, azoknak, akik nem félnek a mindennapi kihívásoktól. Gazdag, aromás, gyümölcsös és csábító illat, amely nem csak viselőjét veszi le lábáról.
- aktív életet élő, energikus férfiaknak
- mindennapos viseletre alkalmas illat
- aromás illat, fűszeres jegyekkel
Illat összetétele
A Chrome Legend illat tónusai tökéletes harmóniában vannak. Elsőként a friss, citrusos narancs, alma és a hűsítő menta illatát érezhetjük. Tökéletesen egészíti ki még az illat fejében a tea és a fűszeres és vizi tónusok. A felfedező szívében a pézsma és a moha illataival találkozhatunk. Legtovább bőrén pedig a cédrus és vetiverfű fog megmaradni, amely az illat alapját képezi.
Illat története
A flakon kék színe az új, felfedezésre vágyó tájakat jelképezi. Egyszerű, időtlen, letisztult flakon, akárcsak maga az illat. Tökéletes választás a nyári hónapokra. Az Azzaro Chrome Legend illata az Ön parfüm gyűjteményében is igazi legendává válik. A 2007-ben megjelent illatot Christophe Raynaud és Olivier Pescheux alkotta.
Összetétel
Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan. | tea, vízi tónusok, narancs, menta, alma, fűszer |
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető. | moha, pézsma |
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat. | cédrus, vetiverfű |
Az illat fajtája | aromás, gyümölcsös |
Azzaro parfümök | Azzaro - a csábítás és az életöröm illata. Az Azzaro márkát, alapítója, Loris Azzaro francia-olasz divattervező a saját képére alkotta meg. Loris Tuniszban született, szicíliai származású szülőktől. 1962-ben Párizsba ment, hogy meghódítsa a divat világát - érzékiségével és hedonista életszemléletével az Azzaro márka is a földközi tengeri luxus lényegének megtestesítője.
Elbűvölő és izgalmas divattervei révén még a 60-as évek vége előtt sikerült Loris Azzaronak rangos hírnevet szereznie. Az Azzaro márka hamarosan parfümökkel bővítette kínálatát. Az elsőt 1975-ben dobta piacra. Az Azzaro for Women fás, ciprusos illatot három évvel később követte az első férfi parfüm. A klasszikusan modern Azzaro pour Homme aromás, fás illatok a páfrány (fougère) illatcsoportba tartoznak.
Ma az Azzaro márka már több tucat parfümmel rendelkezik. A legújabbak és legsikeresebbek közé tartozik az Azzaro Chrome citrusosan aromás férfi parfüm, melyben lenyűgöznek a rozmaring, ananász, neroli, bergamot és citrom illat tónusai, jázminos, korianderes testtel, pézsmás és kardamomos alappal.
Számos rendkívül sikeres Azzaro illat születését a földközi tengeri életmód és annak autentikus értékei - az életöröm, a vendégszeretet és a közvetlenség - inspirálták. Az Azzaro, ez az élni tudás művészetéből született márka a modern luxus életstílust testesíti meg, amelyben van spiritusz, és napfény ragyogja be. A férfi illatokat az asszertivitás, a nőieket pedig a ragyogás hatja át. Az Azzaro számára a parfüm a csábítás eleme. Minden új illat új érzelmek keresésének eredménye, és születését az újítás szenvedélye, a minőség megszállottsága és a legnemesebb adalékok utáni kutatás kíséri.
Az Azzaro márka a legjobb illattervezőkkel működik együtt. Közéjük tartozik például Maurice Maurin, Michel Almairac, Alberto Morillas, Jacques Cavallier, Christine Nagel és természetesen maga Loris Azzaro is. Halála után, 2003-ban először Vanessa Seward francia divattervező hölgy, később pedig Arnaud Maillard és Alvaro Castejon került a márka élére. Az Azzaro márka vezetésük alatt sem veszített szédületes minőségi színvonalából és egyedi stílusából.
Az Azzaro illatok a modern luxus életstílust, az élet élvezetének művészetét testesítik meg.