Artdeco The Sound of Beauty Art Couture

körömlakk

Artdeco The Sound of Beauty Art Couture körömlakk
Artdeco The Sound of Beauty Art Couture körömlakk
Artdeco The Sound of Beauty Art Couture körömlakk
árnyalat 111.665 Brick Red 10 ml
2 490Ft

Kód: ART3239 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 18., csütörtök
Személyes átvétel
2018. 10. 18., csütörtök
Artdeco The Sound of Beauty Art Couture
árnyalat 111.665 Brick Red 10 ml | 2 490Ft

Artdeco The Sound of Beauty Art Couture kozmetika leírása

A minőségi Artdeco The Sound of Beauty Art Couture körömlakk néhány pillanat alatt gyönyörű és ápolt körmöket biztosít önnek.

Tulajdonságok:

  • sokáig kitart
  • kényelmesen felvihető
  • erősíti és szilárdítja a körmöket
  • megőrzi a körmök egészségesét és szépségét

Használata:
Vigye fel a körömlakkot az ecset segítségével a lakktól lemosott és zsírtalanított körmeire. A jobb hatás érdekében 2 rétegben alkalmazza. A körömlakkot a manikűr utolsó lépéseként vigye fel.

Artdeco a márkáról

Az Artdeco márkát 1985-ben alapították, a szépség iránti szeretet inspirálta kozmetikai termékek készítésének elképzelésével. Az Artdeco márkát szinte azonnal Németország vezető kozmetikai márkái közé emelte az új trendek iránti fokozott érdeklődése, akárcsak a minden nő számára elérhető, kiváló minőségű termékei. Napjainkban az Artdeco kozmetika már a világ több mint 78 országában ismert és elismert.

Az Artdeco is tudja, hogy minden nő egyedi. Minden hölgynek saját stílusa és preferenciája van a szépségük hangsúlyozására. Az Artdeco kozmetika fejet hajt az egyediség előtt, és termékei sokszínűségével lehetőséget teremt arra, hogy a nők pontosan a saját ízlésük szerint emeljék ki szépségüket.

A széles színválaszték, a számtalan különleges termék és az egyedi színskála összeállításának lehetősége garantálja a legteljesebb, mégis személyre szabott kozmetikai élményt. Próbálja ki az Artdeco márka sminkjét, amely szinte játszva válik a legkülönlegesebb márkák alternatívájává, és tapasztalja meg, hogy a minőségi termékeknek nem kell mindig elérhetetlennek lenniük.