Artdeco Double Finish

krémes make-up utántöltő

Artdeco Double Finish krémes make-up utántöltő
Artdeco Double Finish krémes make-up utántöltő
Artdeco Double Finish krémes make-up utántöltő
árnyalat 10 Sheer Sand 9 g
2 990Ft

Kód: ART3324 | Több mint 20 db a raktáron
db
Csomagküldő – átvevőhely
2018. 12. 17., hétfő
Személyes átvétel
2018. 12. 17., hétfő
Artdeco Double Finish
árnyalat 10 Sheer Sand 9 g | 2 990Ft

Artdeco Double Finish kozmetika leírása

A kiváló minőségű Artdeco Double Finish alapozó egységesíti az arcbőre színárnyalatát és elfedi az apróbb hibáit.

Tulajdonságok:

  • kiváló fedőképesség
  • hosszan tartó hatás
  • alkalmazkodik az arcbőr színéhez
  • napsugárzással szembeni védelmet nyújt

Használata:
Vigye fel az alapozót az arca minden alappontjára, a homlokára, orcáira és az állára. Vigye fel gyengéd mozdulatokkal az alapozót az arcára az ujjaival, szivaccsal vagy ecsettel, majd kenje szét alaposan és egyenletesen.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Konzisztencia
krémes alapozó

Artdeco a márkáról

Az Artdeco márkát 1985-ben alapították, a szépség iránti szeretet inspirálta kozmetikai termékek készítésének elképzelésével. Az Artdeco márkát szinte azonnal Németország vezető kozmetikai márkái közé emelte az új trendek iránti fokozott érdeklődése, akárcsak a minden nő számára elérhető, kiváló minőségű termékei. Napjainkban az Artdeco kozmetika már a világ több mint 78 országában ismert és elismert.

Az Artdeco is tudja, hogy minden nő egyedi. Minden hölgynek saját stílusa és preferenciája van a szépségük hangsúlyozására. Az Artdeco kozmetika fejet hajt az egyediség előtt, és termékei sokszínűségével lehetőséget teremt arra, hogy a nők pontosan a saját ízlésük szerint emeljék ki szépségüket.

A széles színválaszték, a számtalan különleges termék és az egyedi színskála összeállításának lehetősége garantálja a legteljesebb, mégis személyre szabott kozmetikai élményt. Próbálja ki az Artdeco márka sminkjét, amely szinte játszva válik a legkülönlegesebb márkák alternatívájává, és tapasztalja meg, hogy a minőségi termékeknek nem kell mindig elérhetetlennek lenniük.