Artdeco Asian Spa Deep Relaxation

relaxáló tusoló tej

Artdeco Asian Spa Deep Relaxation relaxáló tusoló tej
Artdeco Asian Spa Deep Relaxation relaxáló tusoló tej
Artdeco Asian Spa Deep Relaxation relaxáló tusoló tej
5 290Ft
Kedvezmény 10%
Asian Neroli & Sandalwood 200 ml
4 760Ft

Kód: ART3669 | Több mint 5 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 25., csütörtök
Személyes átvétel
2018. 10. 25., csütörtök
Artdeco Asian Spa Deep Relaxation
Asian Neroli & Sandalwood 200 ml | 4 760Ft

Artdeco Asian Spa Deep Relaxation kozmetika leírása

A kellemes Artdeco Asian Spa Deep Relaxation tusoló gél kényezteti a bőrét, miközben a mosakodás során kellőképpen hidratálja és táplálja is.

Tulajdonságok:

  • kímélően tisztítja a bőrt és távolítja el a szennyeződéseket
  • táplálja és ápolja a bőrt
  • helyreállítja a bőr komfortérzetét

Használata:
Zuhanyozás vagy fürdés során alkalmazza. Vigye fel a teljes testfelületre, majd öblítse le meleg vízzel.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra
Konzisztencia
tej

Artdeco a márkáról

Az Artdeco márkát 1985-ben alapították, a szépség iránti szeretet inspirálta kozmetikai termékek készítésének elképzelésével. Az Artdeco márkát szinte azonnal Németország vezető kozmetikai márkái közé emelte az új trendek iránti fokozott érdeklődése, akárcsak a minden nő számára elérhető, kiváló minőségű termékei. Napjainkban az Artdeco kozmetika már a világ több mint 78 országában ismert és elismert.

Az Artdeco is tudja, hogy minden nő egyedi. Minden hölgynek saját stílusa és preferenciája van a szépségük hangsúlyozására. Az Artdeco kozmetika fejet hajt az egyediség előtt, és termékei sokszínűségével lehetőséget teremt arra, hogy a nők pontosan a saját ízlésük szerint emeljék ki szépségüket.

A széles színválaszték, a számtalan különleges termék és az egyedi színskála összeállításának lehetősége garantálja a legteljesebb, mégis személyre szabott kozmetikai élményt. Próbálja ki az Artdeco márka sminkjét, amely szinte játszva válik a legkülönlegesebb márkák alternatívájává, és tapasztalja meg, hogy a minőségi termékeknek nem kell mindig elérhetetlennek lenniük.