Acqua di Parma Colonia

borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 100 ml

Acqua di Parma Colonia borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 100 ml
Acqua di Parma Colonia borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 100 ml
Acqua di Parma Colonia borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 100 ml
Acqua di Parma Colonia borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 100 ml
Acqua di Parma Colonia borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 100 ml
Acqua di Parma Colonia borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 100 ml
Acqua di Parma Colonia borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 100 ml
Acqua di Parma Colonia borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 100 ml
borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 100 ml
22 000Ft

Kód: ADP0594 | Több mint 5 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 09. 21., péntek
Személyes átvétel
2018. 09. 21., péntek
Acqua di Parma Colonia
borotválkozás utáni arcvíz férfiaknak 100 ml | 22 000Ft

Acqua di Parma Colonia parfüm leírása

A kiváló minőségű Acqua di Parma Colonia Colonia férfi borotválkozás utáni arcvíz tökéletesen egészíti ki az azonos sorozat illatait. Felfrissíti, illatossá teszi és új energiával látja el a borotválkozás után irritált és kipirosodott arcbőrt.

Acqua di Parma a márkáról

Az Acqua di Parma márka 1916-ban, Parma óvárosának központjában jött létre. Ez abban az időben egyben Giuseppe Verdi és Stendhal arisztokratikus kultúrközpontja is volt. Itt, egy kicsiny parfüm-manufaktúrában egy képzett parfümmester váratlanul modern ráérzéssel alkotott meg egy könnyű és friss illatú kölnit, mely jelentősen eltért az akkori erős, szinte agresszív illatoktól. E kifinomult alkímiának köszönhetően a kölni azonnal sikert aratott, s a 30-as és 50-es évek között a legkedveltebb illat lett.
A 60-as évek elején fordulat állt be, és a piacot más, konkurálni igyekvő gyártók legkülönbözőbb illatai árasztották el. Az Acqua di Parma úgy döntött, hogy folytatja a gyártást, és prezentációját a nagy hagyományra, valamint arra alapozta, hogy Acqua di Parma parfümöket csakis igazi szakértők alkotnak. Ez a kölni történelmileg egy zárt társaság már-már kultuszává vált.