Acqua di Parma Collezione Barbiere

revitalizáló arckrém

Acqua di Parma Collezione Barbiere revitalizáló arckrém
Acqua di Parma Collezione Barbiere revitalizáló arckrém
Acqua di Parma Collezione Barbiere revitalizáló arckrém
Acqua di Parma Collezione Barbiere revitalizáló arckrém
Acqua di Parma Collezione Barbiere revitalizáló arckrém
Acqua di Parma Collezione Barbiere revitalizáló arckrém
Acqua di Parma Collezione Barbiere revitalizáló arckrém
Acqua di Parma Collezione Barbiere revitalizáló arckrém
50 ml
18 810Ft

Kód: ADP0829 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2019. 01. 22., kedd
Személyes átvétel
2019. 01. 22., kedd
Acqua di Parma Collezione Barbiere
50 ml | 18 810Ft

Acqua di Parma Collezione Barbiere kozmetika leírása

A minőségi Acqua di Parma Collezione Barbiere arckrém minden nap pontosan megadja arcának a megérdemelt ápolást.

Tulajdonságok:

  • intenzíven hidratál
  • mérsékli a ráncokat és megelőzi azok kialakulását
  • regenerál és vitalizál

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Bőrprobléma alapján
élénkítés és vitalitás, hidratálás, ráncok és vonalak, regenerció és a sűrűség megújítása, táplálás és dehidratáció
Konzisztencia
krém
Kor
ráncok

Acqua di Parma a márkáról

Minőség, elegancia, kreativitás és előkelőség – ezek azok az értékek, melyek már több mint 100 éve az Acqua di Parma parfümök elválaszthatatlan kísérői.

Az Acqua di Parma előkelő niche parfümmárka 1916-ban Parmában, az ősi olasz város központjában született. Itt, egy kis parfümkészítő manufaktúrában, a kézműves szakma mesterei olyan modern, könnyű és üde illatot alkottak, amely meglehetősen különbözött az akkori idők német eredetű, erős és intenzív Eau de Cologne illatoktól. Az első olasz Eau de Cologne, melynek összetétele a mai napig semmit sem változott, kizárólag természetes alapanyagokat tartalmazott.

Az Acqua di Parma Colonia kölnivíz a múltszázad 30-as éveinek szimbólumává vált. A márkára jellemző, jelenleg is változatlan formájú art deco stílusú üvegcse is abban az időben nyerte el ikonikus megjelenését. Nemzetközi sikerre a 20. század 2. felében tett szert, amikor az Acqua di Palma az elegáns parfümházak keresett termékévé és a magasabb társadalmi körökben szó szerint kultusszá vált.

Ezt a luxusstátuszát a márka, melynek portfóliójában manapság egész sor női és férfi parfüm található, mindmáig megőrizte. Próbálja ki ön is a női Acqua di Parma Profumo vagy az Acqua di Parma Colonia Oud férfi illatot, és ismerje meg a minőségi alapanyagok, az olasz termékek és a híres kézműves munka értékét.